Browsing Beogradska defektološka škola by Author "Brojčin, Branislav"
Now showing items 1-17 of 17
-
The ability to maintain conversation subject and adequate word acquisition in adults with intellectual disabilities / Sposobnost održavanja teme i adekvatnog preuzimanja reči kod odraslih osoba sa intelektualnom ometenošću
Đorđević, Mirjana; Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
'Circle of friends' as a strategy for the improvement of peer acceptance of children with disabilities / 'Krug prijatelja' kao strategija za unapređivanje vršnjačkog prihvatanja dece sa ometenošću
Banković, Slobodan; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016) -
Co-teaching of students with autism / Kooperativno podučavanje učenika sa autizmom
Glumbić, Nenad; Đorđević, Mirjana; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2013) -
Error types in interpretation of primary emotions in adults with intellectual disabilities and dual diagnosis / Tipovi grešaka u tumačenju primarnih emocija kod odraslih osoba sa intelektualnom ometenošću i dualnim dijagnozama
Đorđević, Mirjana; Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016) -
Extralinguistic aspects of the communication-pragmatic abilities of persons with intellectual disabilities / Ekstralingvistički aspekti komunikaciono-pragmatskih sposobnosti osoba sa intelektualnom ometenošću
Đorđević, Mirjana; Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016) -
How much does autism cost? / Koliko košta autizam?
Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav; Đorđević, Mirjana (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2013) -
Komunikaciono-pragmatske sposobnosti kod osoba sa intelektualnom ometenošću i pridruženim psihijatrijskim poremećajima – pregled istraživanja / Communication-pragmatic abilities in persons with Intellectual disability and associated psychiatric Disorders – a research review
Đorđević, Mirjana; Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav (Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2019) -
Maternal education as determinant of preschool children's communication abilities / Obrazovni nivo majke kao determinanta komunikacionih sposobnosti dece predškolskog uzrasta
Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav; Đorđević, Mirjana (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa, 2012) -
Nivo (ne)lagodnosti budućih specijalnih edukatora u kontaktu sa osobama s ometenošću / The level of discomfort of future special educators in Contact with persons with disabilities
Banković, Slobodan; Brojčin, Branislav; Bakoč, Andrijana (Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu-Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Odnos između brzine, tačnosti i razumevanja pročitanog kod učenika mlađeg školskog uzrasta / The relationship between speed, accuracy, and reading comprehension in students of younger school age
Banković, Slobodan; Čolić, Gordana; Brojčin, Branislav (Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Pojava znakovne eholalije kod gluve dece sa autizmom / The phenomenon of the sign echolalia in deaf children with autism
Glumbić, Nenad; Đorđević, Mirjana; Brojčin, Branislav (Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Prevazilaženje negativnih emocija kod adolescenata sa lakom intelektualnom ometenošću / Coping with negative emotions in adolescents with mild Intellectual disability
Jolić, Jelena; Đorđević, Mirjana; Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav (Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu-Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Procena socijalnih veština dece s intelektualnom ometenošću – primena rejting skala / Аssessment of social skills of children with intellectual disabilities – application of rating scales
Drljan, Valerija; Banković, Slobodan; Brojčin, Branislav; Đorđević, Mirjana (Društvo defektologa Srbije i Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Pupil's attitudes toward peers with Down syndrome / Stavovi učenika prema vršnjacima sa Daunovim sindromom
Talijan, Bojana-Konsuelo; Brojčin, Branislav; Glumbić, Nenad (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2018) -
Relation of understanding intrusive thoughts and the ability of the theory of mind in adults with mild intellectual disability / Povezanost razumevanja intruzivnih misli i sposobnosti teorije uma kod odraslih osoba sa lakom intelektualnom ometenošću
Đorđević, Mirjana; Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2017) -
Somatization of psychological problems in preschool children with intellectual disabilties / Somatizacija psihičkih poteškoća kod dece sa intelektualnom ometenošću predškolskog uzrasta
Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav; Đorđević, Mirjana (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2012) -
The role of university teachers in providing support to their students with disabilities / Uloga univerzitetskih nastavnika U pružanju podrške studentima sa teškoćama
Brojčin, Branislav; Cuesta, José Luis; Ortega, María Teresa; Castanheira, Luís; Bueno Sánchez, Lidia; Straniero, Alessandra (Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022)