Преглед Radovi istraživača / Researcher's publications аутора: "Anđelković, Marija"
Приказ резултата 1-20 од 43
-
Adaptive behavior of children with visual impairment / Adaptivno ponašanje osoba sa oštećenjem vida
Anđelković, Marija (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014) -
Attitudes of typically developing children's parents toward inclusive education of visually impaired preschool children / Stavovi roditelja dece tipičnog razvoja prema inkluzivnom obrazovanju dece sa oštećenjem vida predškolskog uzrasta
Anđelković, Marija; Vučinić, Vesna; Jablan, Branka; Eškirović, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Charge syndrome: Clinical characteristics and elements of treatment / Charge sindrom - kliničke karakteristike i elementi tretmana
Jablan, Branka; Vučinić, Vesna; Stanimirov, Ksenija; Anđelković, Marija (Srpsko lekarsko društvo - Podružnica Zaječar, Zaječar, 2019) -
The competence for the work with visually impaired children with additional disabilities / Kompetencije za rad sa osobama oštećenog vida sa višestrukim smetnjama
Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka; Maćešić-Petrović, Dragana; Anđelković, Marija (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2009) -
Conceptual skills in persons with visual impairment / Konceptualne veštine kod osoba sa oštećenjem vida
Anđelković, Marija (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2017) -
Cortical visual impairment: Characteristics and treatment / Kortikalno oštećenje vida – karakteristike i tretman
Vučinić, Vesna; Anđelković, Marija; Jablan, Branka; Žigić, Vesna (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014) -
Cortical visual impairment: Diagnostic criteria and treatment elements / Cerebralno oštećenje vida - dijagnostički kriterijumi i elementi tretmana
Vučinić, Vesna; Stanimirov, Ksenija; Alimović, Sonja; Anđelković, Marija (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Dete sa oštećenjem vida u školi – preduslovi za usvajanje naučnih znanja
Vučinić, Vesna; Anđelković, Marija (2016) -
Education of Students with Visual Impairment in Regular Schools
Anđelković, Marija; Vučinić, Vesna; Jablan, Branka; Eškirović, Branka (Book of selected papers The Faculty of Teacher Education in the Hungarian Language in Subotica, University of Novi Sad, 2015) -
Elementi procene vizuelnog funkcionisanja kod dece sa cerebralnom paralizom / Visual functioning assessment elements in children with cerebral palsy
Vučinić, Vesna; Anđelković, Marija; Stanimirov, Ksenija; Stanimirović, Dragana (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018) -
The elements of creativity of visually impaired children / Elementi kreativnosti dece sa oštećenjem vida
Anđelković, Marija; Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2009) -
Instrumenti funkcionalne procene i dijagnostičke procedure u tiflologiji / The instruments for functional assessment and diagnostic procedure in typhlology
Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka; Anđelković, Marija (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2009) -
Karakteristike interakcije roditelja i dece s oštećenjem vida predškolskog uzrasta / Characteristics of interaction between parents and children with visual impairment at preschool age
Martać, Valentina; Vučinić, Vesna; Anđelković, Marija; Vladisavljević, Zorica G. (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2020) -
Kvalitet života dece sa vizuelnim teškoćama uzrasta do tri godine / Quality of life in children with visual difficulties up to three years of age
Anđelković, Marija; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2017) -
Kvalitet života povezan sa stanjem vida dece uzrasta od tri do sedam godina / Quality of life associated with visual state of children from three to seven years of age
Anđelković, Marija; Vučinić, Vesna; Tavoulari, Aikaterini (University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017) -
Kvalitet života povezan sa stanjem vida kod dece uzrasta od tri do sedam godina
Anđelković, Marija; Vučinić, Vesna; Tavoulari, Aikaterini (Proceedings, 2017) -
Leisure in persons with vision impairment
Vučinić, Vesna; Gligorović, Milica; Anđelković, Marija (Pergamon-Elsevier Science Ltd, Oxford, 2020) -
Manifestacije cerebralnog ošećenja vida kod višestruko Ometene dece / Manifestations of cerebral visual impairment in children with multiple disabilities
Stanimirov, Ksenija; Grbović, Aleksandra; Martać, Valentina; Anđelković, Marija (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2021) -
Manifestacije cerebralnog ošećenja vida kod višestruko ometene dece / Manifestations of cerebral visual impairment in children with multiple disabilities
Stanimirov, Ksenija; Grbović, Aleksandra; Martać, Valentina; Anđelković, Marija (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Metode predškolskog vaspitanja i obrazovanja – specifičnosti primene u radu sa decom oštećenog vida / The method of pre-school upbringing and education - the specificities of the application in work with visually impaired children
Vučinić, Vesna; Anđelković, Marija; Eškirović, Branka (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)