Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 145
Socijalne veštine dece sa teškoćama u mentalnom razvoju predškolskog uzrasta
(2018)
Социјалне вештине су значајан део живота сваког човека. Оне му омогућавају свакодневно функционисање, сналажење у ситуацијама и комуникацију. Основни проблем овог истраживања јесте какав је квалитет развоја социјалних ...
Poremećaji glasa kod razvojnih disfazija
(2018)
У свету звукова који нас окружују, људски глас заузима врло значајно место. Он је средство комуникације међу људима и кроз говор као савршенији облик представља најсвеобухватнију људску активност. Говор је база сазнања ...
Glas kod osoba sa disfluentnim govorom
(2018)
Под гласом се у најширем смислу подразумевају најразличитији звуци произведени у човековом гласовном органу. Човек је у току еволуције био принуђен да систем гестикулације допуни и замени ефикаснијим системом, као што је ...
Kvalitet života osoba sa dijabetičkom retinopatijom
(2018)
Увод: Квалитет живота представља мултидимензионалну и интердисциплинарну категорију, која се дефинише у зависности од научне области којом се истраживачи баве. Испитивање квалитета живота особа са дијабетичком ретинопатијом ...
Zamor glasa kod vaspitača
(2018)
Procena svesnosti o poremećajima glasa kod vaspitača
(2018)
Основни циљ истраживања је утврђивање нивоа свесности васпитача о поремећајима гласа.
Узорком је обухваћено 86 васпитача предшколских установа на територији Београда. Истраживање је спроведено од априла до јула 2018. ...
Zadovoljstvo poslom stručnih radnika zaposlenih u kazneno popravnom zavodu / Job satisfaction of professional workers employees in the correctional institute
(2018)
У емпиријским истраживањима, али и у пракси, задовољство послом се посматра као битан фактор мотивације за рад. Задовољство послом је значајни предуслов за професионални развој и продуктивност, као и за задовољство животом ...
Nastavnička procena važnosti kompetencija za obavljanje ključnih poslova u radu sa učenicima sa smetnjama u razvoju
(2018)
Компетенције наставника подразумевају знања и вештине које су им потребне за обављање послова који се од њих очекују. Од пресудног значаја за инклузивно образовање деце са сметњама у развоју су ставови наставника. Циљ ...