Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 23
Profile of pragmatic abilities of adults with intellectual disabilities. / Profil pragmatskih sposobnosti odraslih osoba sa intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2016)
Regardless of the fact that certain aspects of the communication-pragmatic competence of persons with intellectual disabilities were the subject of many foreign and domestic research, it was observed that this concept ...
Indikatori školskog postignuća gluvih i nagluvih učenika osnovnoškolskogузраста
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2016)
Unapređivanje obrazovnih mogućnosti gluvih i nagluvih učenika istvaranje podsticajnih uslova za ostvarivanje školskog postignuća jedan je odglavnih zadataka savremene škole. Cilj istraživanja je bio ispitatiindikatore ...
Specifičnost organizacije slobodnog vremena gluve i nagluve dece u porodici i internatu
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2016)
Slobodno vreme je vreme koje je provedeno izvan posla, rada ili učenja i vreme koje isključuje obavljanje svakodnevnih aktivnosti kao što su ishrana i spavanje. Slobodno vreme nije samo suprotnost radu i plaćenom poslu, ...
Otoakustičke emisije i poremećaj funkcije konduktivnog aparata uva
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2016)
Cilj ovog rada bio je ocena uticaja kompenzacije pritiska u srednjem uvu na veličinu odgovora distorzionih otoakustičkih emisija (DPOAE) i tranzitornih otoakustičkih emisija (TEOAE). Osim ovog cilja, istraživanje je ...
Verbal and nonverbal executive functions in children with learning difficulties / Verbalni i neverbalni aspekti egzekutivnih funkcija kod dece sa smetnjama u razvoju
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2016)
Early school years represent a highly dynamic period of significant progress in development of numerous cognitive abilities and skills which are essential for adequate academic success. This is also a period when a number ...
Kognitivni stilovi učenja adolescenata sa disleksijom / Cognitive learning styles of adolescents with dyslexia
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2016)
Disleksija predstavlja neobjašnjivu teškoću u čitanju koja postoji uprkos normalnojinteligenciji, odgovarajućem senzornom i motornom funkcionisanju i adekvatnimuslovima za učenje. Izmenjena, atipična obrada podataka smatra ...
Somatopedski tretman u procesu radno-okupacione terapije
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2016)
Kombinujući radno terapeutsku i somatopedsku intervenciju i delujući na promenu ličnih i sredinskih činioca, kod pacijenata se teži razvijanju maksimuma individualnih kapaciteta, koje je moguće dobiti u datoj situaciji u ...
Procena funkcionalnih sposobnosti starih osoba obolelih od malignih oboljenja
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2016)
Istraživane su posledice koje prate starost i maligna oboljenja...
Evaluacija uspeha učenika oštećenog sluha u redovnoj školi
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2016)
Cilj istraživanja je bio da se utvrdi školski uspeh gluvih učenika koji suuključeni u sistem redovnog školovanja, dok su posebni ciljevi bili: utvrditiškolski uspeh gluvih učenika koji su uključeni u redovne razrede ...
Akustičke karakteristike govora kao prediktor uspešnosti vokalne rehabilitacije osoba sa laringektomijom
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2016)
Sprovedeno istraživanje je usmereno na otkrivanje prediktora uspešnostirehabilitacije govora kod laringektomiranih bolesnika.Cilj istraživanja je da se ispita povezanost između akustičkih i perceptualnihparametara, kao i ...