Doktorati
Recent Submissions
-
Metalingvistička svesnost kod dece sa razvojnim jezičkim poremećajem / Metalinguistic awareness in children with developmental language disorder
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Специфичности усвајања страног језика код деце са развојним поремећајем координације / Specifics of foreign language acquisition in children with developmental coordination disorder
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2022) -
Senzorno procesiranje i deficiti pažnje kod dece sa autističkim spektrom poremećaja / Сенсорная обработка и дефицит внимания у детей с расстройством аутистического спектра
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2020) -
Povezanost stigme i crta ličnosti sa kvalitetom života roditelja dece sa poremećajem iz spektra autizma i motoričkim poremećajima / The relationship between stigma, personality, and quality of life of parents of children with autism spectrum disorder and physical
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2020) -
Povezanost školske klime i problema u ponašanju kod učenika mlađih razreda osnovne škole / The relationship between poor school performance and conflict with the law in adolescence
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Samoodređenje odraslih osoba sa intelektualnom ometenošću / Self-determination of adults with intellectual disabilities
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2020) -
Povezanost školske klime i problema u ponašanju kod učenika mlađih razreda osnovne škole / The relationships between school climate and behavioral problems in students in lower grades of primary school
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2020) -
The level of motor development in children with developmental disorders. / Nivo motoričkog razvoja kod učenika sa poremećajima u razvoju
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
The use and functions of adverbial words in partially and completely deaf children. / Upotreba i funkcije odredbenih reči kod gluve i nagluve dece
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Uticaj vizuo-prostorne radne memorije na usvajanje matematičkih veština kod dece sa teškoćama u učenju matematike / Visuo-spatial working memory influence on adoption of mathematical skills in children with learning difficulties in mathematics
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2019) -
Characteristics of speech and voice as predictors of the quality of communication in adults with dysarthria / Karakteristike govora i glasa kao prediktori kvaliteta komunikacije kod odraslih osoba sa dizartrijom
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Sociometric status and socio-behavioral characteristics of students with intellectual disabilities / Sociometrijski status i socio-bihevioralne karakteristike učenika sa intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2018) -
Lexical abilities in children with specific language impairment / Leksičke sposobnosti kod dece sa specifičnim jezičkim poremećajem
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2018) -
Uticaj specijalizovanog penalnog tretmana na redukciju rizika recidivizma kod seksualnih delinkvenata / Influence of specialized penal teratment on reduction of recidivism risk in case of sexual delinquents
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2018) -
Neuromotorna nezrelost učenika kao rizik za usvajanje bazičnih akademskih veština / Neuromotor immaturity of schoolchildren as a risk for the acquistion of basic academic skills
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2018) -
Povezanost roditeljskog nadzora i eksternalizovanih problema u ponašanju kod učenika srednjih škola / Correlation of parental monitoring and externalising problem behaviour in secondary school students.
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2018) -
Faktori uspešnog uključivanja osoba oštećenog sluha u radni proces / Detrminating factors of inclusion of the deaf and hard of hearing persons in work process
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2018) -
Kinestetička senzitivnost i somatosenzorne funkcije kao determinante kvaliteta pisanja / Kinestetic sensitivity and somatosensory funcions as determinants of quality of writing
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2018) -
Uticaj tipa i težine jezičkog poremećaja na kvalitet života osoba sa afazijom / The impact of type and severity of language disorder on the quality of life in persons with aphasia
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2018) -
Rani pokazatelji disleksije i disgrafije / Early dyslexia and dysgraphia indicators
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2018)