Pregled rFASPER autora: "Jablan Branka"
Prikaz rezultata 1-6 od 6
-
Determinante školskog postignuća učenika s lakom intelektualnom ometenošcu viđene od strane nastavnika / Determinants of the scool achievement of the students with mild intellectual disability seen by their teachers
Brojčin, Branislav; Đorđević, Mirjana; Langher, Viviana (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013) -
Individualizovani pristup za višestruko ometeno vizuelno oštećeno dete / Individualized approach for multiply disabled visually impaired children
Jablan, Branka; Stanimirov, Ksenija (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013) -
Opažanja studenata o iskustvu onlajn nastave tokom pandemije Covid-19 / Students’ perceptions of the online teaching experience during the Covid-19 pandemic
Vasiljević Prodanović, Danica; Markov, Zagorka (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Primena Skale reaktivne i proaktivne agresije u zemljama španskog govornog područja / Utilization of the reactive-proactive aggression questionnaire in the spanish-speaking countries
Glumbić, Nenad; Žunić-Pavlović, Vesna; Kovačević-Lepojević, Marina (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013) -
Primena treninga roditeljskih veština u prevenciji eksternalizovanih problema u ponašanju / Application of parent management training in the prevention of externalising problems
Kovačević-Lepojević, Marina; Žunić-Pavlović, Vesna; Pavlović, Miroslav (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013) -
Sposobnost razumevanja obmane i ironije kod osoba sa intelektualnom ometenošću / The ability of understanding deceit and irony in persons with intellectual disability
Đorđević, Mirjana; Glumbić, Nenad; Japundža-Milisavljević, Mirjana (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013)