rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Primena Skale reaktivne i proaktivne agresije u zemljama španskog govornog područja

Utilization of the reactive-proactive aggression questionnaire in the spanish-speaking countries

Thumbnail
2013
edc.pdf (4.858Mb)
Authors
Glumbić, Nenad
Žunić-Pavlović, Vesna
Kovačević-Lepojević, Marina
Contributors
Vuković Mile
Jablan Branka
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Više od dve trećine naučnih radova publikovanih u međunarodnim časopisima iz oblasti društveno-humanističkih nauka napisano je na engleskom jeziku. Uprkos činjenici da je engleski postao dominantan jezik međunarodne naučne komunikacije, mnogi važni istraživački rezultati objavljeni su i na španskom jeziku. Cilj ovog rada je prezentovanje i analiza naučnih članaka koji se bave Skalom za procenu reaktivne i proaktivne agresije, a koji su napisali hispanski autori na kastiljanskom jeziku. U ovom radu prezentovani su rezultati istraživanja sprovedenih u Španiji, Urugvaju i Meksiku. Autori navedenih istraživanja koristili su Upitnik za procenu reaktivne i proaktivne agresije u različite svrhe, počev od određivanja učestalosti i tipologije agresivnog ponašanja, do genetičkih i neuropsiholoških korelata reaktivne i proaktivne agresije.
More than two thirds of the articles published in international journals of the social sciences and humanities are written in English. Despite the fact that English is established as a dominant language of international scientifi c communication, many important research results are also published in Spanish. Th e objective of this research is to present and analyze scientifi c articles on the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire (RPQ), of the Hispanic authors, published in Castellano. Th is paper presents the results of research conducted in Spain, Uruguay and Mexico. Th e authors of these studies have used the RPQ in a variety of purposes, ranging from determining the frequency and typology of aggressive behaviour to genetic and neuropsychological correlates of reactive and proactive aggression.
Keywords:
agresivno ponašanje / naučna komunikacija / skala / aggressive behaviour / scientifi c communication / scale
Source:
Zbornik radova sa godišnje prezentacije radova naučno-istraživačkog projekta 'Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“, 2013, 47-53
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Funding / projects:
  • Social participation of persons with intellectual disabilities (RS-179017)

ISBN: 978-86-6203-043-6

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2165
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2165
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institution/Community
rFASPER
TY  - CONF
AU  - Glumbić, Nenad
AU  - Žunić-Pavlović, Vesna
AU  - Kovačević-Lepojević, Marina
PY  - 2013
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2165
AB  - Više od dve trećine naučnih radova publikovanih u međunarodnim
časopisima iz oblasti društveno-humanističkih nauka napisano je na engleskom
jeziku. Uprkos činjenici da je engleski postao dominantan jezik
međunarodne naučne komunikacije, mnogi važni istraživački rezultati
objavljeni su i na španskom jeziku. Cilj ovog rada je prezentovanje i analiza
naučnih članaka koji se bave Skalom za procenu reaktivne i proaktivne
agresije, a koji su napisali hispanski autori na kastiljanskom jeziku. U ovom
radu prezentovani su rezultati istraživanja sprovedenih u Španiji, Urugvaju i
Meksiku. Autori navedenih istraživanja koristili su Upitnik za procenu reaktivne
i proaktivne agresije u različite svrhe, počev od određivanja učestalosti
i tipologije agresivnog ponašanja, do genetičkih i neuropsiholoških korelata
reaktivne i proaktivne agresije.
AB  - More than two thirds of the articles published in international journals of the social
sciences and humanities are written in English. Despite the fact that English is established
as a dominant language of international scientifi c communication, many important
research results are also published in Spanish. Th e objective of this research is to present
and analyze scientifi c articles on the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire (RPQ),
of the Hispanic authors, published in Castellano. Th is paper presents the results of research
conducted in Spain, Uruguay and Mexico. Th e authors of these studies have used
the RPQ in a variety of purposes, ranging from determining the frequency and typology
of aggressive behaviour to genetic and neuropsychological correlates of reactive and proactive
aggression.
PB  - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
C3  - Zbornik radova sa godišnje prezentacije radova naučno-istraživačkog projekta 'Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“
C3  - Zbornik radova - sa godišnje prezentacije rezultata naučno-istraživačkog projekta
„Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“,Beograd,2013
T1  - Primena Skale reaktivne i proaktivne agresije u zemljama španskog govornog područja
T1  - Utilization of the reactive-proactive aggression
questionnaire in the spanish-speaking countries
EP  - 53
SP  - 47
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2165
ER  - 
@conference{
author = "Glumbić, Nenad and Žunić-Pavlović, Vesna and Kovačević-Lepojević, Marina",
year = "2013",
abstract = "Više od dve trećine naučnih radova publikovanih u međunarodnim
časopisima iz oblasti društveno-humanističkih nauka napisano je na engleskom
jeziku. Uprkos činjenici da je engleski postao dominantan jezik
međunarodne naučne komunikacije, mnogi važni istraživački rezultati
objavljeni su i na španskom jeziku. Cilj ovog rada je prezentovanje i analiza
naučnih članaka koji se bave Skalom za procenu reaktivne i proaktivne
agresije, a koji su napisali hispanski autori na kastiljanskom jeziku. U ovom
radu prezentovani su rezultati istraživanja sprovedenih u Španiji, Urugvaju i
Meksiku. Autori navedenih istraživanja koristili su Upitnik za procenu reaktivne
i proaktivne agresije u različite svrhe, počev od određivanja učestalosti
i tipologije agresivnog ponašanja, do genetičkih i neuropsiholoških korelata
reaktivne i proaktivne agresije., More than two thirds of the articles published in international journals of the social
sciences and humanities are written in English. Despite the fact that English is established
as a dominant language of international scientifi c communication, many important
research results are also published in Spanish. Th e objective of this research is to present
and analyze scientifi c articles on the Reactive-Proactive Aggression Questionnaire (RPQ),
of the Hispanic authors, published in Castellano. Th is paper presents the results of research
conducted in Spain, Uruguay and Mexico. Th e authors of these studies have used
the RPQ in a variety of purposes, ranging from determining the frequency and typology
of aggressive behaviour to genetic and neuropsychological correlates of reactive and proactive
aggression.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation",
journal = "Zbornik radova sa godišnje prezentacije radova naučno-istraživačkog projekta 'Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“, Zbornik radova - sa godišnje prezentacije rezultata naučno-istraživačkog projekta
„Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“,Beograd,2013",
title = "Primena Skale reaktivne i proaktivne agresije u zemljama španskog govornog područja, Utilization of the reactive-proactive aggression
questionnaire in the spanish-speaking countries",
pages = "53-47",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2165"
}
Glumbić, N., Žunić-Pavlović, V.,& Kovačević-Lepojević, M.. (2013). Primena Skale reaktivne i proaktivne agresije u zemljama španskog govornog područja. in Zbornik radova sa godišnje prezentacije radova naučno-istraživačkog projekta 'Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation., 47-53.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2165
Glumbić N, Žunić-Pavlović V, Kovačević-Lepojević M. Primena Skale reaktivne i proaktivne agresije u zemljama španskog govornog područja. in Zbornik radova sa godišnje prezentacije radova naučno-istraživačkog projekta 'Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“. 2013;:47-53.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2165 .
Glumbić, Nenad, Žunić-Pavlović, Vesna, Kovačević-Lepojević, Marina, "Primena Skale reaktivne i proaktivne agresije u zemljama španskog govornog područja" in Zbornik radova sa godišnje prezentacije radova naučno-istraživačkog projekta 'Socijalna participacija osoba sa intelektualnom ometenošću“ (2013):47-53,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2165 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB