Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-5 od 5
Neuromotorna nezrelost učenika kao rizik za usvajanje bazičnih akademskih veština
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2018)
Brojna istraživanja, uglavnom stranih autora, su pokazala da u tipičnojpopulaciji školske dece postoje ona koja imaju teškoće u ovladavanju čitanjem,pisanjem, računanjem i imaju probleme ponašanja. Istraživanja takođe ...
Uticaj tipa i težine jezičkog poremećaja na kvalitet života osoba sa afazijom
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2018)
Budući da afazija ostavlja trajne posledice na psihosocijalnom planu, poslednjih godina se dosta pažnje poklanja kvalitetu života pogođenih osoba. Cilj ovog istraživanja je bio utvrđivanje uticaja tipa i težine jezičkog ...
Rani pokazatelji disleksije i disgrafije
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2018)
U ovom radu polazi se od teze da između sposobnosti čitanja i pisanja idrugih jezičkih i kognitivnih sposobnosti postoje kompleksne veze. Pored toga,teza istraživanja jeste da nivo razvoja određenih jezičkih sposobnosti ...
Kinestetička senzitivnost i somatosenzorne funkcije kao determinante kvaliteta pisanja
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2018)
Pisanje predstavlja aktivnost pravilnog grafičkog oblikovanja slova i složen je psihomotorički proces koji je koordinisan kompleksnim nervnim sistemom. Kao veština, od čijeg kvaliteta zavisi vaspitno-obrazovni proces ...
Faktori uspešnog uključivanja osoba oštećenog sluha u radni proces
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2018)
Istraživanje je realizovano u cilju utvrđivanja faktora koji utiču na uspešno uključivanje G/N osoba u inkluzivnu radnu sredinu.Uzorkom je obuhvaćeno 210 ispitanika, 140 ispitanika tipične populacije (TP) i 70 gluvih i ...