Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 155
Possibilities of applying online learning tools in the educational process / Mogućnosti primene onlajn alata za učenje u obrazovnovaspitnom procesu
(Učiteljski fakultet u Prizrenu - Leposavić, 2022)
Pandemic education, largely based on the distance learning model, has
opened up space, but also the need to use a wide range of online learning tools.
In order to consider the possibility of applying online tools in the ...
Skrining procena afazija kao determinanta planiranja afaziološkog tretmana
(Drustvo defektologa Srbije, 2022)
Afaziološki tretman podrazumeva primenu terapijskih postupaka i metoda
usmerenih ka restituciji jezičkih sposobnosti i rehabilitaciji ličnosti osoba s afazijom. U
ovom radu nastojali smo da istaknemo značaj skrining ...
Konceptualizacija školske klime hauarda i saradnika: prednosti i ograničenja
(Drustvo defektologa Srbije, 2022)
Školska klima predstavlja samostalno područje plodnog i intezivnog naučnog
istraživanja sa složenom i bogatom istorijom. Proučavana je sa aspekta mnogobrojnih
koncepata, teorija, modela i širokog spektra različitih, ...
Zadovoljstvo poslom kod nastavnika osnovnih škola u vreme pandemije / Job satisfaction of primary school teachers during the pandemic
(Univerzitet u Novom Sadu – Pedagoški fakultet u Somboru, 2022)
Uvažavajući specifičnosti pandemijskog obrazovanja, koje je pred nastavnike
postavilo brojne izazove na planu ostvarivanja obrazovno-vaspitnih ciljeva, realizovano
je istraživanje sa ciljem sagledavanja profesionalnog ...
Polne razlike u uticaju školskog neuspeha na sukobe sa zakonom
(Drustvo defektologa Srbije, 2022)
Savremeni pristupi u socijalnoj pedagogiji, psihologiji, kriminologiji i sociologiji,
sve više poklanjaju pažnju etiološkim razlikama u nekim ponašanjima ili odnosima,
između dečaka i devojčica tj. razlikama po polu.
U ...
Uloga teorije samolečenja u razumevanju povezanosti negativnih iskustava u detinjstvu i razvoja zavisnosti od psihoaktivnih supstanci
(Drustvo defektologa Srbije, 2022)
Rasprostranjenost i posledice koje negativna iskustva u detinjstvu i zavisnost od
psihoaktivnih supstanci ostavljaju na individualnom, porodičnom i socijalnom planu,
pozicioniraju ove društvene probleme na sam vrh ...
Razumevanje mehanizma internalizovane opresije iz ugla socijalno-relacionog modela ometenosti Kerol Tomas
(Drustvo defektologa Srbije, 2022)
Na nesvesnim nivoima, u svima nama više ili manje je aktivan mehanizam
pounutrenja predrasuda o grupi kojoj pripadamo, kao da su one istine o nama samima.
U slučaju negativno obojenih predrasuda o manjinskim grupama, ...
Rana intervencija – fokus na podršku porodici / Early intervention - focus on family support
(Drustvo defektologa Srbije, 2022)
Interesovanje za teoriju i praksu rane intervencije u Srbiji je intenzivirano
poslednjih desetak godina. U praksi su odavno zastupljeni različiti oblici rada sa decom
sa smetnjama u razvoju ranog uzrasta, dok su teorijsko ...
Оblici komunikacije slepogluvih osoba
(Drustvo defektologa Srbije, 2022)
Slepogluvoća je kombinacija oštećenja vida i oštećenja sluha koja dovodi do
teškoća u domenima komunikacije, mobilnosti i svakodnevnog funkcionisanja. Potpuno
ili delimično ograničava osobu u aktivnostima i učešću u ...
Nastavne prakse koje promovišu socijalno-emocionalno učenje: korišćenje u uslovima pandemijskog obrazovanja
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultetPedagoško društvo Srbije, 2022)
Proces socijalnoemocionalnog učenja ocenjuje se važnim faktorom akademskog postignuća, pozitivnog socijalnog ponašanja i adekvatnog emocionalnog funkcionisanja učenika. Uvažavajući značaj primene nastavnih praksi koje ...