Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 57
Usvojenost sadržaja prirode i društva kod učenika s lakom intelektualnom ometenošću / Mastering the content of nature and society subject in students with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Cilj rada je da utvrdi nivo usvojenosti sadržaja nastavnog predmeta
Priroda i društvo.
Uzorak učenika ovog istraživanja čini 30 ispitanika, oba pola.
Kriterijumi za izbor ispitanika podrazumevali su: količnik ...
Inteligencija kao činilac razvoja vizuelne pažnje i egzekutivne kontrole / Intelligence as a factor of visual attention and executive control development
(Zbornik radova - 8. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Beograd, Srbija, 7-9. 11. 2014, 2014)
Cilj ovog rada je utvrđivanje odnosa između inteligencije i vizuelne pažnje
i egzekutivne kontrole. Uzorkom je obuhvaćeno 33 desetogodišnjaka
tipičnog razvoja (42,4% devojčica i 57,6% dečaka) i 80 dece sa lakom ...
Kognitivne sposobnosti i adaptivno ponašanje kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Cognitivne abilities and adaptive behavior in children with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013)
Cilj ovog istra ivanja je da se utvrdi odnos izme u kognitivnih sposobnosti
(pa nje, inteligencije, bazi nih egzekutivnih funkcija i planiranja) i adaptivnog
pona anja kod dece sa lakom intelektualnom ometeno u ...
Poremećaj pažnje i hiperaktivnost kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Attention deficit disorder and hyperactivity in children with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014)
Poremećaj pažnje i hiperaktivnost predstavlja neurobihevioralni razvojni
poremećaj obeležen izražajnom i dugotrajnom nepažnjom i /ili hiperaktivnošću
i/ili impulsivnošću. Cilj rada je utvrđivanje učestalosti poremećaja ...
Assessment of memory in children with mild intellectual disability / Procena pamćenja kod dece s lakom intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, BeogradDruštvo defektologa Srbije, 2013)
Basic aim of this research is to determ development of memory quality in children with mild intellectual disability. This research is done in Belgrade's elementary schools for children with mild intellectual disability. ...
Artistic expression in children with mild intellectual disability in terms of calendar age / Likovno izražavanje dece s lakom intelektualnom ometenošću sa aspekta kalendarskog uzrasta
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, BeogradDruštvo defektologa Srbije, 2013)
Drawings made by children with mild intellectual disability (MID), as well as drawings made by children from the typical population, grow more detailed and complete with age, which may be the result of experience that comes ...
Auditive memory of children with mild intellectual disability / Auditivno pamćenje dece s lakom intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014)
In this paper are represented results of abilities of short term auditive memory of children with mild intellectual disability. This researche is done in Belgrades elementery schools for children with mild intellectual ...
Testovno i broj ano ocenjivanje znanja Iz prirode i dru tva kod u enika S lakom intelektualnom ometenošću / Test and numeral grading of nature and society knowledge in students with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013)
Cilj rada je utvr ivanje povezanosti uspeha iskazanog broj anom ocenom i
postignu a na kriterijumskom testu znanja koji su ostvareni u okviru nastavnog
predmeta Priroda i dru tvo kod u enika s lakom intelektualnom ometeno ...
Music and conversation as encouragement for creative expression in children with mild intellectual disability / Muzika i razgovor kao podsticaji kreativnog izražavanja kod dece s lakom intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, BeogradDruštvo defektologa Srbije, 2013)
The aim of the research is determining the differences in creative abilities in children with mild intellectual disability (MID) before and after verbal and auditory prompting during the creation of an art drawing. The ...
Parental support as a determinant in mastering history program in students with mild intellectual disability / Roditeljska podrška kao determinanta savladanosti programa istorije kod učenika s lakom intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2013)
The aim of this research is to determine the relation between parental support and mastering History program in students with mild intellectual disability. The research was conducted on a sample of 120 examinees of both ...