Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 33
Priprema kandidata za kohlearnu implantaciju / Preparation of the candidates for cochlear implantation
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011)
Ko su „dobri“ kandidati za kohlearnu implantaciju, koji su elementi preoperativne
pripreme i zašto je to važno za krajnje postignuće gluvih osoba sa kohlearnim implantom,
su neka od pitanja na koje će autori ovog rada ...
Informisanost učenika osnovnih škola o drogama / Middle school students’ awareness about drugs
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011)
Stepen informisanosti učenika o osnovnim karakteristikama i posledicama upotrebe
droge smatra se jednom od ključnih pretpostavki uspešnog planiranja školskih programa
prevencije bolesti zavisnosti od droga. U cilju ...
Aspekti zadovoljstva poslom kod osoba sa ometenošću / Aspects of job satisfaction among persons with disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011)
Mnogobrojne teorijske i empirijske studije utvrdile su visoku korelaciju izmeu
zadovoljstva poslom i radne produktivnosti. Meutim, istraživanja o zadovoljstvu poslom
kod osoba sa ometenošću u našoj zemlji skoro da ...
Huliganizam na sportskim priredbama / Hooliganism at sport events
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011)
Huliganizam, kao ponašanje koje se ispoljava kroz spontane ili organizovane oblike
vandalizma i nasilja, veoma često se vezuje za sportska takmičenja i sportske manifestacije.
Domaće i meunarodne sportske priredbe od ...
Uloga porodice u razvijanju prosocijalnog ponašanja dece sa intelektualnom ometenošću / The role of family in the development of prosocial behavior in children with intellectual disability
(Zbornik radova - 5. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Zlatibor, 24-27. septembar 2011, 2011)
U radu se razmatra uloga porodice u razvijanju prosocijalnog ponašanja dece sa intelektualanom
ometenošću. Pažnja je posvećena problemu definisanja i operacionalizacije
prosocijalnog ponašanja. Razmatraju se i načini na ...
Zatvor kao deo lokalne zajednice / Prison as a part of local community
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011)
Od postanka modernih zatvora njihova funkcija i unutrašnja organizacija se nije
mnogo promenila. Tehnološki razvoj doprineo je unapreenju zatvorskih sistema i
poboljšanju uslova izvršenja kazne zatvora, ali su tehnološka ...
Motorne poteškoće učenika sa „Graničnim stanjima inteligencije“ / Motor difficulties of students with “border level of intelligence”
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011)
Problem: U našem istraživanju smo ispitivali neke od opštih motornih poteškoća kod
128 učenika sa “graničnim stanjima inteligencije” uzrasta od 7-11 godina.
Metodologija: Ispitinici su bili ravnomerno raspore�����eni ...
Procena motivacije za rad kod osoba sa intelektualnom ometenošću / Assessment of work motivation in people with intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011)
Na zapošljavanje osoba sa intelektualnom ometenošću utiče niz faktora. Neki od njih
su podrška porodice, profesionalna obuka i radno iskustvo, težina intelektualne ometenosti
i motivacija za rad. Za motivacioni sistem ...
Primena nacionalnog programa prevencije smetnji u govorno-jezičkom razvoju kod dece / National program of prevention of disorder in speech and language development in children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011)
Program organizacije ranog otkrivanja i rane intervencije kod govorno-jezičke patologije,
zahteva višegodišnju reorganizaciju zdravstvenog sistema, kako bi se problem dece
sa smetnjama doveo na nivo svetskih statistika. ...
Kontekstualni i integrativni pristup u obrazovanju dece sa posebnim potrebama – izazovi škole u prirodi / Contextual and integrative approach in education of children with special needs – challenges of school in nature
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011)
Uvo�����enjem dece sa posebnim potrebama u redovan sistem školovanja, otvaraju se novi
horizonti u radu primenom raznovrsnih strategija, ali istovremeno se otvaraju i nova pitanja
na koja treba odgovoriti u pedagoškoj ...