Pregled Radovi istraživača / Researcher's publications autora: "Buha-Đurović, Nataša"
Prikaz rezultata 1-10 od 10
-
Adaptive behavior and achievements in mathematics education in children with mild intellectual disabilities / Adaptivno ponašanje i postignuća u nastavi matematike kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću
Gligorović, Milica; Buha-Đurović, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2011) -
Executive functions and achievements in art education in children with mild intellectual disability / Egzekutivne funkcije i postignuća u nastavi likovne kulture kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću
Gligorović, Milica; Buha-Đurović, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2010) -
Inhibitory control and adaptive behaviour in children with mild intellectual disability
Gligorović, Milica; Buha-Đurović, Nataša (Wiley-Blackwell, Hoboken, 2014) -
Inhibitory control and bilingualism in children with mild intellectual disability / Inhibitorna kontrola i bilingvizam dece sa lakom intelektualnom ometenošću
Buha-Đurović, Nataša; Gligorović, Milica (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2010) -
New conceptualization of upbringing and education of Romany children / Nova konceptualizacija vaspitanja i obrazovanja dece Roma
Arsenović-Pavlović, Marina; Maćešić-Petrović, Dragana; Buha-Đurović, Nataša; Jolić, Zorana; Novaković-Nikolić, Lidija (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2006) -
Osobenosti crteža kod osoba sa intelektualnom ometenošću / Characteristics of persons’s with intellectual disability drawings
Gligorović, Milica; Buha-Đurović, Nataša (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2009) -
Povezanost egzekutivnih funkcija i socijalnog ponašanja kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Examining the relationship between executive functions and social behavior in children with mild intellectual disability
Buha-Đurović, Nataša (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010) -
Problemi u ponašanju kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Challenging behaviour in children with mild intellectual disability
Buha-Đurović, Nataša; Gligorović, Milica (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2009) -
Sensory and sensorimotor integration in younger school age children / Senzorna i senzomotorička integracija kod dece mlađeg školskog uzrasta
Gligorović, Milica; Buha-Đurović, Nataša (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2011) -
Social closeness and features that Roma school children assign to Serbs / Socijalna bliskost i opis osobina Srba koje im pripisuju deca Roma intergrisana u redovne škole
Arsenović-Pavlović, Marina; Jolić, Zorana; Buha-Đurović, Nataša (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2008)