Now showing items 5801-5820 of 6239

      Titles
      Uticaj slušnih pomagala na auditivnu percepciju i neposredno verbalno pamćenje kod dece sa bimodalnom stimulacijom [1]
      Uticaj slušnog statusa i demografskih faktora na prepoznavanje i prezentovanje emocija kod učenika mlađeg školskog uzrasta [1]
      Uticaj slušnog uzrasta na razumevanje verbalnih naloga kohlearno implantirane dece [1]
      Uticaj socijalnih činilaca na saznajni razvoj umereno mentalno retardirane dece i omladine [1]
      Uticaj socijalnih, psiholoških i kriminoloških karakteristika maloletnih prestupnika na izricanje krivične sankcije [1]
      Uticaj socio-demografskih i kliničkih varijabli na nivo opažene stigmatizacije i samo-cenjenja odraslih osoba sa intelektualnom ometenošću [1]
      Uticaj socio-demografskih i kliničkih varijabli na nivo opažene stigmatizacije i samocenjenje odraslih osoba sa intelektualnom ometenošću [1]
      Uticaj socio-ekonomskog statusa maloletnih delinkvenata na tok i ishod krivičnog postupka [1]
      Uticaj socioekonomskih karakteristika porodice na auditivni razvoj prevremeno rođene dece [1]
      Uticaj somatopedskog tretmana na ravnotežu tela dece oštećenog vida [1]
      Uticaj specifičnih terapijskih strategija na sposobnost imenovanja kod afazičnih pacijenata [1]
      Uticaj stepena oštećenja sluha na opis slika u nizu u školama za gluvu i nagluvu decu [1]
      Uticaj terapeutske hortikulture na psihosocijalno funkcionisanje odraslih osoba sa intelektualnom ometenošću [1]
      Uticaj timpanometrijskih promena na univerzalni neonatalni slušni skrining [1]
      Uticaj tinitusa na subjektivni doživljaj hendikepa kod osoba sa prezbiakuzijom [1]
      Uticaj tipa poremećaja pisanja na školski uspjeh učenika sa disgrafijom [1]
      Uticaj tipa stimulusa na zadovoljstvo logopedskim tretmanom osoba sa afazijom [1]
      Uticaj tipa stimulusa na zadvoljstvo logopedskim tretmanom osoba sa afazijom [1]
      Uticaj tonzilektomije na kvalitet glasa [1]
      Uticaj uzrasta, stepena oštećenja sluha, ocene i pola na imenovanje predmeta kod gluvih i nagluvih učenika [1]