Toggle navigation
rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
English
Српски
Српски (Serbia)
English
English
Serbian (Cyrillic)
Serbian (Latin)
Login
Toggle navigation
Browsing by Titles
rFASPER
rFASPER
Radovi istraživača / Researcher's publications
Browsing by Titles
rFASPER
rFASPER
Radovi istraživača / Researcher's publications
Browsing by Titles
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Browsing by Title
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Go
Order:
ascending
descending
Results:
5
10
20
40
60
80
100
Update
Now showing items 796-815 of 6061
ascending
descending
5
10
20
40
60
80
100
Titles
Da li je čaša poluprazna ili polupuna - sociodemografske varijable i vrsta ometenosti kao determinante nade kod osoba s ometenošću
[1]
Da li je nespretnost karakteristična za osobe sa Aspergerovim sindromom
[1]
Da li je nivo egzekutivnih funkcija bitan činilac uspešnog studiranja?
[1]
Da li je pedofilija zaista zaseban entitet?
[1]
Da li modalitet zadatka za procenu sposobnosti prepoznavanja emocija utiče na postignuća osoba sa intelektualnom ometenošću?
[1]
Da li neuromotorna nezrelost predstavlja rizik za usvajanje bazičnih akademskih veština kod dece školskog uzrasta?
[1]
Da li su deca sa intelektualnom ometenošću srećna
[1]
Da li su radnici sa intelektualnom ometenošću izloženi mobingu?
[1]
Da naše specijalne škole budu kao evropske : preporuke za unapređivanje rada škola za decu sa smetnjama u razvoju u Srbiji
[1]
Da naše specijalne škole budu kao evropske – izazovi problemi rešenja
[1]
Da naše specijalne škole budu kao evropske: promena paradigme
[1]
Da škola bude cela
[1]
Da učenje ne postane mučenje
[1]
Daily living skills of preschool children with visual impairment
[2]
Dance and movement therapy ‒ comparative analysis of basic methodological concepts
[1]
Daroviti podbacivač u školi - neko ko ima problem, ili 'buntovnik' koji pravi problem?
[1]
Day care as a measure of improving social inclusion of children and youth with problems and disorders of behaviour
[1]
Day care as a measure to improve the treatment of young people who are in conflict with the law
[1]
Day care – opportunities and challenges
[1]
Deaf and hard of hearing children and lip - reading abilities
[1]
Search rFASPER
This Institution/community
All of DSpace
Communities
Authors
Titles
Subjects
This institution
Authors
Titles
Subjects