Преглед Radovi istraživača / Researcher's publications аутора: "Japundža-Milisavljević Mirjana"
Приказ резултата 21-28 од 28
-
Socijalna inkluzija osoba s teškoćama u mentalnom razvoju – osnovne definicijske nedoumice / Social inclusion of persons with neurodevelopmental disorders – basic definition doubts
Đurić-Zdravković, Aleksandra; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Specifičnosti eksternalizovanih problema dece i adolescenata sa različitom težinom intelektualne ometenosti / Specifities of externalizing problems in children and Adolescents with different levels of Intellectual disabilities
Žunić-Pavlović, Vesna; Kovačević-Lepojević, Marina (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014) -
Specifičnosti socijalne inkluzije gluvih i nagluvih učenika / Specifics of social inclusion of deaf and hard of hearing students
Radić-Šestić, Marina; Šešum, Mia (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Stav defektologa prema inkluzivnom obrazovanju / Attitude of special education teachers towards inclusive education
Ilić-Stošović, Danijela; Odović, Gordana; Nikolić, Snežana; Lazović, Marica (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Školski apsentizam dece i mladih u čijoj je osnovi anksioznost: Odbijanje odlaska u školu / School absenteeism of children and youngs based on anxiety: school refusal behavior
Radulović, Danka (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Uticaj kontakta i znanja o intelektualnoj ometenosti na stavove prema inkluziji kod osoba opšte populacije / The impact of contact and knowledge of intellectual disability on attitudes towards inclusion for persons of general population
Milačić-Vidojević, Ivona; Čolić, Marija (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Značaj i uloga učenika u IOP sastanku / Тhe importance and rolе of students in defining the iep in the iep meeting
Pantović, Aleksandra; Pešović, Jelena; Maćešić-Petrović, Dragana (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Značaj obuke nastavnika i korisnika za korišćenje tiflotehničkih sredstava / Significance of training teachers and users to use visual aids
Vučinić, Vesna; Anđelković, Marija; Grbović, Aleksandra; Jablan, Branka (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016)