Prikaz rezultata 3941-3960 od 6243

      Naslovi
      Rapid naming in children with specific language impairment and in children with typical language development [1]
      Rasprostranjenost vizuelnih smetnji u populaciji učenika mlađih razreda redovnih osnovnih škola [1]
      Različita shvatanja pojma žrtve i njihove konsekvence na odnos društva prema viktimizaciji [1]
      Različiti aspekti podrške porodicama sa gluvom i nagluvom decom [1]
      Različiti modeli dijagnostičkih procedura kod dece sa mentalnom retardacijom [1]
      Različiti nivoi i metode procene socijalne kompetentnosti kod dece [1]
      Različiti pristupi u pojmovnom određenju poremećaja ponašanja [1]
      Razlika u aktivaciji c-fosa u hipokampalnim CA1 neuronima i granularnim neuronima gyrus dentatus-a kod jednokratne i ponovljene ishemije mozga pacova [1]
      Razlika u doživljavanju stresa u potpunim i nepotpunim porodicama sa detetom sa autizmom [1]
      Razlika u stepenu izraženosti internalizovane stigme kod osoba sa dijagnozom shizofrenije i depresije major [1]
      Razlike između mladih slepih i vršnjaka tipičnog razvoja u proceni dimenzija funkcionisanja porodice [1]
      Razlike između pragmatskih sposobnosti odraslih osoba sa daunovim sindromom i osoba sa intelektualnom ometenošću nepoznate etiologije - preliminarno istraživanje [1]
      Razlike u agresivnom ponašanju između dečaka i devojčica sa intelektualnom ometenošću [1]
      Razlike u motoričkim sposobnostima djece s oštećenjem vida u dobi od 7,10 i 15 godina [1]
      Razlike u obrascima upotrebe interneta kod adolescentnih internet-zavisnika i nezavisnika [1]
      Razlike u participaciji u socijalnim aktivnostima između učenika sa autističkim spektrom poremećaja i učenika sa intelektualnom ometenošću [1]
      Razlike u pisanoj produkciji deskriptivnih tekstova učenika prvog i drugog razreda osnovne škole [1]
      Razlike u pismenom izražavanju slijepih i slabovidnih učenika [1]
      Razlike u razvojnim prednostima kod učenika sa i bez teškoća u socijalnom i emocionalnom razvoju [1]
      Razlike u stavovima osoba sa senzornim i motoričkim oštećenjima prema osobama sa motoričkim oštećenjima [1]