rFASPER: Recent submissions
Now showing items 21-40 of 5320
-
Kvalitet života i značaj socijalne podrške kod osoba sa reumatoidnim artritisom
(Resursni centar za specijalnu edukaciju, Beograd, 2023) -
Socijalna kognicija kod odraslih osoba s lakom intelektualnom ometenošću, dualnim dijagnozama i osoba tipičnog razvoja / Social cognition in adults with mild intellectual disability, dual diagnoses, and typical development
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Превенција вршњачког насиља на предшколском узрасту / Prevention of peer violence at preschool age
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Psiholingvistički pristup analizi poremećaja čitanja kod afazija / Analyzing reading disorders in aphasia through a psycholinguistic approach
(Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih Association for support and creative development of children and youth Tuzla, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzitet u Tuzli Faculty for Special Education and Rehabilitation, University of Tuzla, 2023) -
Govorno-jezička terapija i kognitivna rehabilitacija u tretmanu vaskularne demencije / Speech-language therapy and cognitive rehabilitation in the treatment of vascular dementia
(Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih Association for support and creative development of children and youth Tuzla, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzitet u Tuzli Faculty for Special Education and Rehabilitation, University of Tuzla, 2023) -
Teachers’ disciplinary practices and prosocial behavior in high school students
(University of Niš, Faculty of Philosophy, Department of Psychology, 2023) -
Socijalno – relacioni model ometenosti Carol Thomas i njegov značaj za studije ometenosti / Socio-relational Model of Disability by Carol Thomas and its Significance for Disability Studies
(Viktimološko društvo Srbije, Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Cerebral Amyloid Angiopathy-Related Inflammation (CAA-rI): Three Heterogeneous Case Reports and a Focused Literature Review
(MDPI [Commercial Publisher], 2023) -
Specifični poremećaj matematičkih veština – implikacije za ranu procenu i tretman
(Udruženje logopeda Srbije, 2023) -
Verbalna i neverbalna radna memorija kod dece sa razvojnim Jezičkim poremećajem ekspresivnog tipa – preliminarno Istraživanje / Verbal and nonverbal working memory in children with Expressive type of developmental language disorder – a Preliminary research
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Fenomenologija zlostavljanja i zanemarivanja dece sa smetnjama u razvoju / Fenomenologija zlostavljanja i zanemarivanja dece sa smetnjama u razvoju
(Viktimološko društvo Srbije, Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Поремећаји спавања код деце са интелектуалном ометеноћу: ментална хигијена и сан. / Sleep disorders in children with intellectual disabilities: mental hygiene and sleep
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Poremećaj čitanja kod lezija anteriornih i posteriornih Oblasti mozga / Reading disorder in lesions of anterior and Posterior brain areas
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Leksičko-semantičke sposobnosti i egzekutivne funkcije kod starijih osoba / Lexical-semantic abilities and executive functions in the elderly
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Leksičko razumevanje i obrada kod dece tipičnog razvoja / Lexical comprehension and processing in typically Developing children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Barijere u primeni asistivne tehnologije za komunikaciju / Barriers in the application of assistive technology for Communication
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Интервенција у оквиру моторичких функција код Драветовог синдрома – приказ случаја. / Intervention within the framework of motor functions in Dravet syndrome – case report
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023)