rFASPER: Recent submissions
Приказ резултата 21-40 од 5324
-
Perceptions of preschool teachers and parents about the role of children observers in peer violence / Opažanja vaspitača i roditelja o ulozi dece posmatrača u vršnjačkom nasilju
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Jezičke sposobnosti kod starijih osoba normalnog procesa starenja / Language abilities in elderly persons of the normal aging
(Unapređenje kvalitete života djece i mladih, 2023) -
Otvorena vrata za psihosocijalnu podršku porodici – onlajn savetovalište
(Resursni centar za specijalnu edukaciju, Beograd, 2023) -
Differences in Social Knowledge Between Persons with Intellectual Disability and Persons with Dual Diagnoses
(Taylor & Francis, 2023) -
Student engagement and prosocial behavior in high school students
(University of Novi Sad, Faculty of Philosophy, 2023) -
Стресс и резилиентность у людей с инвалиднистью
(Министерство науки и высшего образования Российской Федерации Забайкальский государственный университет, 2023) -
Koncept kriminalne karijere: pregled ključnih istraživačkih studija / The concept of a criminal career: a review of key research study
(Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Značaj školske angažovanosti učenika za prevencijsku Praksu / The importance of student engagement for Prevention practice
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Procena prepoznavanja emocija u prozodijskim karakteristikama govora / An assessment of emotion recognition in the prosodic characteristics of speech
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Značaj senzorne integracije za decu sa oštećenjem vida
(Društvo defektologa Srbije, 2023) -
Рана интервенција за децу са искуством трауме: приказ модела заснованог на афективној везаности, саморегулацији и компетенцијама / Early intervention for children exposed to trauma: arc intervention model
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Značaj muzike za decu sa poremećajem iz spektra autizma: Pregled empirijskih nalaza / The importance of music for children with autism spectrum disorder: a review of empirical findings
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Превенција вршњачког насиља на предшколском узрасту / Prevention of peer violence at preschool age
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Pisanje apstrakta na engleskom jeziku - smernice za autore iz Srbije / Writing abstracts in english – guidelines for serbian authors
(Alfa BK Univerzitet - Fakultet za strane jezike, Beograd, 2023) -
Through an atmosphere of fairness to safer schools
(Institute for Educational Research, Belgrade, 2023) -
Карактеристике игровних интеракција близанаца са поремећајем из спектра аутизма
(Institut za pedagoska istrazivanja, 2023) -
Značaj sporta za pripadnike zajednice gluvih / The importance of sport for members of the deaf community
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023)