Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 69
Krivično pravo – opšti deo
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2007)
Nastavnim planom Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Univerziteta u Beogradu, na Smeru za prevenciju i tretman poremecaja
ponašanja, predviden je predmet Krivicno pravo (materijalno
i procesno pravo). ...
Kognitivno neuropsihološki pristup u tretmanu afazija
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2007)
Novija istraživanja u afaziologiji usmerena su na poboljšanje razumevanja oštećenja procesa i reprezentacija koje
se nalaze u osnovi različitih tipova jezičkih zadataka.
Saznanja bazirana na kognitivno neuropsihološkom ...
Oblici razgradnje komunikativnih sposobnosti kod dece sa Landaukleffnerovim sindromom / Forms of disorders of communicative abilities in children with landau- kleffner's syndrome
(Univerzitet u Beogradu Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju – Centar za izdavačku delatnost (CIDD), 2007)
Landau-Klefner-ov sindrom ili dečja stečena afazija sa epilepsijom je retka bolest sa ishodom koji je veoma teško predvideti. Neke studije izveštavaju da se u najvećem broju slučajeva događa kompletni oporavak jezičkih ...
Executive functions and attainment of children with mild mental retardation / Egzekutivne funkcije i školski uspeh kod dece s lakom mentalnom retardacijom
(Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2007)
The main aim of this specially conceptualized research was to measure the quality of the development of executive functions in children with mild mental retardation (MMR) and to determine the levels of their attainment in ...
Motorne i taktilne funkcije kod slepe dece
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2007)
Oštećenje vida u interakciji sa zapostavljenom bio-psiho-soci jalnom sferom rezultuje nizom sekundarnih smetnji. Izostanak sen zo-motorne stimulacije i taktilnog treninga kod slepe dece, dovode
do slabijeg ili neujednačenog ...
The position on institution-based education and rehabilitation of hearing-impaired children and general tendencies to integration in the regular educational system / Odnos prema instutucionalnoj edukaciji i rehabilitaciji dece oštećenog sluha i opštim tendencijama prema integraciji u sistem redovnog vaspitanja i obrazovanja
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2007)
The paper shows the results obtained from the research position of the experts in the area of education and rehabilitation of hearing-impaired children on the importance of institution-bases rehabilitation and integration ...
The relevance of the taxonomy of educational goals for a more efficient individualization of learning and teaching / Značaj taksonomije vaspitno-obrazovnih ciljeva za efikasniju individualizaciju nastave
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2007)
This paper provides an analysis of Bloom’s taxonomy of educational goals and tasks in the cognitive area. All the categories and subcategories of the taxonomy have been presented and the examples of specific teaching content ...
Beyond the society boundaries: Marginalization, social excommunication and marginal groups / Izvan granica društva - marginalizacija, socijalna isključenost i marginalne grupe
(Izdavačko preduzeće "Socijalna misao", Beograd, 2007)
The article offers the definition of marginalization, social excommunication marginal social groups and social vulnerability. It also initiates the issues of determination of key characteristics and aspects of marginalization ...
The origins of the American mass public education in the light of the 'Correspondence Theory' / Početci američkog masovnog javnog školstva u svetlu 'Teorije korespondencije'
(Sociološko društvo Srbije, Beograd, 2007)
The analysis of the authors belonging to the "Correspondence Theory" leaves little doubt that U.S educational expansion and school reform in 19. century was associated with the growing ascendancy of the capitalist mode of ...