rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kognitivno neuropsihološki pristup u tretmanu afazija

Thumbnail
2007
bitstream_10301.pdf (3.137Mb)
Authors
Vuković, Mile
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Novija istraživanja u afaziologiji usmerena su na poboljšanje razumevanja oštećenja procesa i reprezentacija koje se nalaze u osnovi različitih tipova jezičkih zadataka. Saznanja bazirana na kognitivno neuropsihološkom pristupu značajno pomažu logopedima - afaziolozima u izdvajanju i definisanju jezičkog oštećenja koje treba tretirati kod afazičnog pacijenta. U ovom radu je razmatran značaj kognitivno neuropsihološkog pristupa u tretmanu afazija, na primeru tretmana leksičko-semantičkih deficita. Prikazan je način prepoznavanja prekida nekih kognitivnih operacija tokom procesiranja leksičkih jedinica i metod tretmana. Osim toga, iznete su i neke ideje o tome kako se ograničenja ovog pristupa možda mogu prevazići uz pomoć dokaza iz neuronauka, koji se tiču nervnih mehanizama oporavka i učenja
Keywords:
tretman afazija / kognitivno neuropsihološki pristup / leksičko-semantička oštećenja
Source:
Nove tendencije u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji, 2007, 373-384
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation

ISBN: 978-86-80113-67-8

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5140
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5140
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institution/Community
rFASPER
TY  - CONF
AU  - Vuković, Mile
PY  - 2007
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5140
AB  - Novija istraživanja u afaziologiji usmerena su na poboljšanje razumevanja oštećenja procesa i reprezentacija koje
se nalaze u osnovi različitih tipova jezičkih zadataka.
Saznanja bazirana na kognitivno neuropsihološkom pristupu značajno pomažu logopedima - afaziolozima u izdvajanju i definisanju jezičkog oštećenja koje treba tretirati
kod afazičnog pacijenta.
U ovom radu je razmatran značaj kognitivno neuropsihološkog pristupa u tretmanu afazija, na primeru tretmana
leksičko-semantičkih deficita. Prikazan je način prepoznavanja prekida nekih kognitivnih operacija tokom procesiranja leksičkih jedinica i metod tretmana. Osim toga, iznete su
i neke ideje o tome kako se ograničenja ovog pristupa
možda mogu prevazići uz pomoć dokaza iz neuronauka,
koji se tiču nervnih mehanizama oporavka i učenja
PB  - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
C3  - Nove tendencije u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji
T1  - Kognitivno neuropsihološki pristup u tretmanu afazija
EP  - 384
SP  - 373
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5140
ER  - 
@conference{
author = "Vuković, Mile",
year = "2007",
abstract = "Novija istraživanja u afaziologiji usmerena su na poboljšanje razumevanja oštećenja procesa i reprezentacija koje
se nalaze u osnovi različitih tipova jezičkih zadataka.
Saznanja bazirana na kognitivno neuropsihološkom pristupu značajno pomažu logopedima - afaziolozima u izdvajanju i definisanju jezičkog oštećenja koje treba tretirati
kod afazičnog pacijenta.
U ovom radu je razmatran značaj kognitivno neuropsihološkog pristupa u tretmanu afazija, na primeru tretmana
leksičko-semantičkih deficita. Prikazan je način prepoznavanja prekida nekih kognitivnih operacija tokom procesiranja leksičkih jedinica i metod tretmana. Osim toga, iznete su
i neke ideje o tome kako se ograničenja ovog pristupa
možda mogu prevazići uz pomoć dokaza iz neuronauka,
koji se tiču nervnih mehanizama oporavka i učenja",
publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation",
journal = "Nove tendencije u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji",
title = "Kognitivno neuropsihološki pristup u tretmanu afazija",
pages = "384-373",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5140"
}
Vuković, M.. (2007). Kognitivno neuropsihološki pristup u tretmanu afazija. in Nove tendencije u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation., 373-384.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5140
Vuković M. Kognitivno neuropsihološki pristup u tretmanu afazija. in Nove tendencije u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji. 2007;:373-384.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5140 .
Vuković, Mile, "Kognitivno neuropsihološki pristup u tretmanu afazija" in Nove tendencije u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji (2007):373-384,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5140 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB