Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 66
Regulacija ponašanja kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Behavioral regulation in children with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016)
Cilj ovog istraživanja je da se utvrdi nivo regulacije
ponašanja u porodičnom i školskom okruženju kod dece sa lakom
intelektualnom ometenošću (LIO).
Uzorkom je obuhvaćeno 54-oro dece sa LIO, oba pola (25/46,3%
devojčica ...
Selekcija i odlaganje motoričkog odgovora kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Selection and delay of motor response in children with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Inhibitorna kontrola predstavlja mehanizam regulacije ponašanja koji igra
važnu ulogu u celokupnom razvoju deteta. Osnovni cilj ovog istraživanja jeste utvrđivanje
sličnosti i razlika između dece sa lakom intelektualnom ...
Pragmatski profili i teorija uma kod učenika sa lakom intelektualnom ometenošću
(2018)
У развоју адаптивних способности, пре свега социјалних вештина, ниво и квалитет развоја говорно-језичких способности је од пресудног значаја. На могућност самосталног функционисања у друштвеној заједници и степен социјалне ...
Upotreba mobilnih telefona kod osoba sa intelektualnom ometenošću
(2018)
Најчешће употребљавано средство информационо-комуникационих технологија (ИКТ) за свакодневну комуникацију свих особа широм света је мобилни телефон. Бројна сазнања потврђују присутну проблематичну употребу мобилног телефона ...
Odnos intelektualnih sposobnosti i pragmatskih veština kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću školskog uzrasta / Relationship between intellectual abilities and pragmatic skills in school age children with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Pragmatic language is a term used to describe utilization of
language within a social context. Although persons with intellectual
disability can develop pragmatic competence, it does not surpass the
expectations based ...
Samoprocena nivoa aktivnosti, socijalizacije i akademskog postignuća kod adolescenata sa lakom intelektualnom ometenošću i adolescenata tipičnog razvoja / Self-asessement of the activity level, socialisation and academy achievement in adolescents with mild intelectual disability and adolescents in typical population
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014)
Učešće u različitim aktivnostima može imati višestruke prednosti za
adolescente sa intelektualnom ometenošću. Identifikacija postojećeg nivoa
aktivnosti i socijalizacije adolescenata sa lakom intelektualnom ometenošću
...
Indicators of work efficiency of students with mild intellectual disability / Indikatori radne efikasnosti učenika sa lakom intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
The reference framework is based on the results of the modern literature that suggests that the crucial things for success of young people with intellectual disabilities in the recruitment process are work skills and ...
Sociometric status and socio-behavioral characteristics of students with intellectual disabilities / Sociometrijski status i socio-bihevioralne karakteristike učenika sa intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2018)
Although there is a great number of researches about socio-behavioral correlates of sociometric status of students of typical development, there are few researches where this correlation was studied in students with ...
Socijalne veštine adolescenata sa lakom intelektualnom ometenošću / Social skills of adolescents with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014)
U literaturi se ističe da osnovu za socijalno kompetentno ponašanje čine
socijalne veštine, te da se njihovim razvijanjem može unaprediti socijalno
funkcionisanje pojedinca. Istraživanja koja su se bavila povezanošću ...
Povezanost egzekutivnih funkcija i socijalnog ponašanja kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Examining the relationship between executive functions and social behavior in children with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Egzekutivne funkcije podrazumevaju set međusobno povezanih, kompleksnih
sposobnosti koje su odgovorne za svrsishodno, ka cilju usmereno
ponašanje. Neophodne su za adaptivno ponašanje i igraju važnu ulogu u
nerutinskim, ...