Browsing by Subject "laka intelektualna ometenost"
Now showing items 1-7 of 7
-
Mogućnost korišćenja crteža dece s lakom intelektualnom ometenošću za procenjivanje kreativnosti u vizuelnom domenu izražavanja / The possibility of using drawings of children with mild intellectual disability for assessing creativity in the visual domain of expression
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013) -
Neuropsihološke funkcije kao prediktori uspešnosti osnovnih aritmetičkih operacija kod dece s intelektualnom ometenošću / Neuropsychological functions as predictors of a successful basic aritmethical operations in children with intellectual disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2009) -
Odnos intelektualnih sposobnosti i pragmatskih veština kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću školskog uzrasta / Relationship between intellectual abilities and pragmatic skills in school age children with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012) -
Pamćenje kao prediktor u nastavi matematike kod dece s lakom intelektualnom ometenošću / Memory as a predictor of mathematics in children with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013) -
Poremećaji pažnje kod slabovide dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Attention disorders in visually impaired children with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014) -
Razumevanje faux pas kod bilingvalnih učenika sa lakom intelektualnom ometenošću / Understanding of faux pas in bilingual children with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Samoprocena nivoa aktivnosti, socijalizacije i akademskog postignuća kod adolescenata sa lakom intelektualnom ometenošću i adolescenata tipičnog razvoja / Self-asessement of the activity level, socialisation and academy achievement in adolescents with mild intelectual disability and adolescents in typical population
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014)