Преглед аутора: "Jablan, Branka"
Приказ резултата 41-60 од 230
-
Elements of language competence by visually impaired children: Verbalisms / Elementi jezičke kompetencije kod dece sa oštećenjem vida - verbalizmi
Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka; Jablan, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2006) -
Emotional expression of high school students with visual impairments and their typically developing peers / Emocionalna ekspresivnost srednjoškolaca sa oštećenjem vida i njihovih vršnjaka tipičnog razvoja
Vučinić, Vesna; Jablan, Branka; Stanimirović, Dragana; Drinčić, Natalija (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
Estimation of loneliness in students with visual impairments / Procena usamljenosti studenata sa oštećenjem vida
Stanimirović, Dragana; Jablan, Branka; Stojković, Slađana S.; Stamenković, Miroslav (Vojnomedicinska akademija - Institut za naučne informacije, Beograd, 2017) -
Faktori koji utječu na unapređivanje inkluzivne prakse
Golubović, Špela; Bogner, Ivona; Jablan, Branka (Knjiga sažetaka, 2011) -
Funkcionalni pristup i učenje matematike dece sa višestrukim smetnjama / Functional approach and learning mathematics for children with multiple disabilities
Jablan, Branka; Stanimirov, Ksenija; Maksimović, Jasna (Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih i Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzitet u Tuzli., 2022) -
Gluve i nagluve osobe i pristup informacijama tokom pandemije Covid-19 / Deaf and hard of hearing persons and access to information during the Covid-19 pandemic
Kovačević, Tamara; Isaković, Ljubica (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
How special education and rehabilitation students perceive self-efficacy for working in inclusive schools / Opažanje samoefikasnosti studenata specijalne edukacije I rehabilitacije za rad u inkluzivnoj školi
Jablan, Branka; Stanimirović, Dragana; Vučinić, Vesna; Pešić, Dragana (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Implementation of free time students with disabilities in development / Provođenje slobodnog vremena učenika sa smetnjama u razvoju
Jablan, Branka; Đušić, Dijana; Stanimirović, Dragana; Stanimirov, Ksenija (Izdavačko preduzeće "Socijalna misao", Beograd, 2016) -
Importance of early experience in orientation and mobility of blind children / Značaj ranog iskustva u orijentaciji i samostalnom kretanju slepe dece
Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka; Jablan, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2007) -
Inclusion of Children with Visual Impairment in Serbia
Jablan, Branka; Grbović, Aleksandra (Abstract Book, 2008) -
Indication for use of preventive corrective exercises and games in primary school for education of students with disabilities / Indikacija za primenu preventivno korektivne vežbe i igara u osnovnoj školi za obrazovanje učenika sa smetnjama u razvoju
Nedović, Goran; Šćepanović, Marinela; Jablan, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2011) -
Indikacije za primenu preventivno korektivnih vežbi u osnovnoj školi za obrazovanje učenika sa smetnjama u razvoju
Nedović, Goran; Šćepanović, Marinela; Jablan, Branka (Zbornik rezimea, 2010) -
Individual education plan for children with visual impairments in a different educational setting
Jablan, Branka; Grbović, Aleksandra; Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka (Abstracts of paper presentation, 2012) -
Individualizovani pristup za višestruko ometeno vizuelno oštećeno dete / Individualized approach for multiply disabled visually impaired children
Jablan, Branka; Stanimirov, Ksenija (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013) -
Individualni obrazovni plan za učenika sa oštećenjem vida / Individual education plan for students with visual impairments
Jablan, Branka; Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012) -
Individualni obrazovni pristup slabovidoj deci u području percepcije i koordinacije pokreta
Eškirović, Branka; Vučinić, Vesna; Jablan, Branka (Zbornik rezimea, 2011) -
Individualni program opismenjavanja dece sa oštećenjem vida
Jablan, Branka (Zbornik rezimea, 2010) -
The influence of manifest strabismus and stereoscopic vision on non-verbal abilities of visually impaired children
Gligorović, Milica; Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka; Jablan, Branka (Pergamon-Elsevier Science Ltd, Oxford, 2011) -
Influence of teacher experience and training on their attitudes towards education of children with impaired vision in secondary schools / Uticaj iskustva i obučenosti nastavnika na njihove stavove prema obrazovanju dece sa oštećenjem vida u srednjim školama
Jablan, Branka; Jolić Marjanović, Zorana; Grbović, Aleksandra (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2011) -
Inkarceracija tokom Covid-19 pandemije / Incarceration during Covid-19 pandemics
Jovanić, Goran; Žunić-Pavlović, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)