Prikaz osnovnih podataka o dokumentu
Praktikum iz metodike nastave matematike
dc.creator | Karić, Jasmina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-14T11:54:43Z | |
dc.date.available | 2021-12-14T11:54:43Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-6203-002-3 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3987 | |
dc.description.abstract | Zadatak matematike u surdopedagoškoj praksi umnogome je izuzetan i spe- cifičan. U školama za gluvu i nagluvu decu nastava matematike ne daje samo znanje računanja već ona koriguje i stvara nove pojmove o mnogim odnosima, prostornim veličinama i vremenskom trajanju, čime omogućuje gluvom detetu da sazna okolinu i upozna njene kvantitativne odnose. Praktikum prati sadržaje, udžbenika iz Metodike početne nastave matema- tike u školama za decu oštećenog sluha, namenjenog studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (J.Karić, 2006). Praktikum se sastoji iz niza vežbi, zadataka i zahteva koje bi studenti tokom godine trebalo da realizuju. Neki od zahteva oponašaju aktivnosti iz nastavnog procesa i vode ka kvalitetnijoj pripremi budućih surdopedagoga. Na kraju je dat spisak is- pitnih pitanja. Namera mi je bila da korišćenjem praktikuma studentima omogućim sti- canje trajnih znanja ali i kontinuirano praćenje i ocenjivanje njihovog rada, kao i da studenti preuzmu odgovornost za svoj uspeh i najracionalnije raspo- dele svoje vreme. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju | sr |
dc.rights | closedAccess | sr |
dc.title | Praktikum iz metodike nastave matematike | sr |
dc.type | book | sr |
dc.rights.license | ARR | sr |
dc.citation.epage | 83 | |
dc.citation.spage | 1 | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3987 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |