rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Praktikum iz metodike nastave matematike

Authorized Users Only
2010
Authors
Karić, Jasmina
Book (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Zadatak matematike u surdopedagoškoj praksi umnogome je izuzetan i spe- cifičan. U školama za gluvu i nagluvu decu nastava matematike ne daje samo znanje računanja već ona koriguje i stvara nove pojmove o mnogim odnosima, prostornim veličinama i vremenskom trajanju, čime omogućuje gluvom detetu da sazna okolinu i upozna njene kvantitativne odnose. Praktikum prati sadržaje, udžbenika iz Metodike početne nastave matema- tike u školama za decu oštećenog sluha, namenjenog studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (J.Karić, 2006). Praktikum se sastoji iz niza vežbi, zadataka i zahteva koje bi studenti tokom godine trebalo da realizuju. Neki od zahteva oponašaju aktivnosti iz nastavnog procesa i vode ka kvalitetnijoj pripremi budućih surdopedagoga. Na kraju je dat spisak is- pitnih pitanja. Namera mi je bila da korišćenjem praktikuma studentima omogućim sti- canje trajnih znanja ali i kontinuirano praćenje i ocenjivanje njihovog rada, kao i da studenti preuz...mu odgovornost za svoj uspeh i najracionalnije raspo- dele svoje vreme.

Source:
2010, 1-83
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju

ISBN: 978-86-6203-002-3

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3987
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3987
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institution/Community
rFASPER
TY  - BOOK
AU  - Karić, Jasmina
PY  - 2010
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3987
AB  - Zadatak matematike u surdopedagoškoj praksi umnogome je izuzetan i spe-
cifičan. U školama za gluvu i nagluvu decu nastava matematike ne daje samo
znanje računanja već ona koriguje i stvara nove pojmove o mnogim odnosima,
prostornim veličinama i vremenskom trajanju, čime omogućuje gluvom detetu
da sazna okolinu i upozna njene kvantitativne odnose.
Praktikum prati sadržaje, udžbenika iz Metodike početne nastave matema-
tike u školama za decu oštećenog sluha, namenjenog studentima Fakulteta za
specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (J.Karić, 2006). Praktikum se sastoji
iz niza vežbi, zadataka i zahteva koje bi studenti tokom godine trebalo da
realizuju. Neki od zahteva oponašaju aktivnosti iz nastavnog procesa i vode
ka kvalitetnijoj pripremi budućih surdopedagoga. Na kraju je dat spisak is-
pitnih pitanja.
Namera mi je bila da korišćenjem praktikuma studentima omogućim sti-
canje trajnih znanja ali i kontinuirano praćenje i ocenjivanje njihovog rada,
kao i da studenti preuzmu odgovornost za svoj uspeh i najracionalnije raspo-
dele svoje vreme.
PB  - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
T1  - Praktikum iz metodike nastave matematike
EP  - 83
SP  - 1
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3987
ER  - 
@book{
author = "Karić, Jasmina",
year = "2010",
abstract = "Zadatak matematike u surdopedagoškoj praksi umnogome je izuzetan i spe-
cifičan. U školama za gluvu i nagluvu decu nastava matematike ne daje samo
znanje računanja već ona koriguje i stvara nove pojmove o mnogim odnosima,
prostornim veličinama i vremenskom trajanju, čime omogućuje gluvom detetu
da sazna okolinu i upozna njene kvantitativne odnose.
Praktikum prati sadržaje, udžbenika iz Metodike početne nastave matema-
tike u školama za decu oštećenog sluha, namenjenog studentima Fakulteta za
specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (J.Karić, 2006). Praktikum se sastoji
iz niza vežbi, zadataka i zahteva koje bi studenti tokom godine trebalo da
realizuju. Neki od zahteva oponašaju aktivnosti iz nastavnog procesa i vode
ka kvalitetnijoj pripremi budućih surdopedagoga. Na kraju je dat spisak is-
pitnih pitanja.
Namera mi je bila da korišćenjem praktikuma studentima omogućim sti-
canje trajnih znanja ali i kontinuirano praćenje i ocenjivanje njihovog rada,
kao i da studenti preuzmu odgovornost za svoj uspeh i najracionalnije raspo-
dele svoje vreme.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju",
title = "Praktikum iz metodike nastave matematike",
pages = "83-1",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3987"
}
Karić, J.. (2010). Praktikum iz metodike nastave matematike. 
Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju., 1-83.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3987
Karić J. Praktikum iz metodike nastave matematike. 2010;:1-83.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3987 .
Karić, Jasmina, "Praktikum iz metodike nastave matematike" (2010):1-83,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3987 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB