Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.creatorKos, Tamara
dc.date.accessioned2021-11-30T14:00:31Z
dc.date.available2021-11-30T14:00:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3889
dc.description.abstractОсврт на квалитет живота студената пружа важне информације о субјективној процени задовољства личном социјалном, физичком и менталном животном перспективом. Циљ истраживања био је процена квалитета живота студената на Универзитету у Републици Србији, повезаност социодемографских и академских карактеристика студената са квалитетом живота. Узорак је чинило 1385 студената Универзитета у Србији, од тога 1356 студената опште популације и 29 студената са инвалидитетом. Коришћен је упитник о социодемографским подацима и DASS - 21 скала за процену нивоа депресије, анксиозности и стреса, којом су прикупљени подаци о субјективној процени квалитета живота, кроз наведене 3 категорије. За статистичку обраду података коришћен је статистички пакет SPSS 20.0. Резултати истраживања показали су да постоје разлике у испољавању анксиозности, депресије и стреса између студената са инвалидитетом и студената опште популације.sr
dc.description.abstractA review of students' quality of life provides important information on the subjective assessment of satisfaction with a personal social, physical, and mental life perspective. The research aimed to assess the quality of life of students at the University of the Republic of Serbia, the relationship between sociodemographic and academic characteristics of students and their quality of life. The sample consisted of 1385 students from the University of Serbia, of which 1356 students from the general population and 29 students with disabilities. A questionnaire on sociodemographic data and a DASS - 21 scale were used to assess the levels of depression, anxiety, and stress, which collected data on the subjective assessment of the quality of life, through these 3 categories. The statistical package SPSS 20.0 was used for statistical data processing. The results of the research showed that there are differences in the manifestation of anxiety, depression, and stress between students with disabilities and students in the general population.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.subjectквалитет животаsr
dc.subjectанксиозностsr
dc.subjectдепресијаsr
dc.subjectстресsr
dc.subjectстудентиsr
dc.subjectинвалидитетsr
dc.subjectquality of lifesr
dc.subjectanxietysr
dc.subjectdepressionsr
dc.subjectstresssr
dc.subjectstudentssr
dc.subjectdisabilitysr
dc.titleKvalitet života studenata sa invaliditetom u Republici Srbijisr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage92
dc.citation.spage1
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3889
dc.type.versionpublishedVersionsr


Dokumenti

Thumbnail

Ovaj dokument se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu