Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 92
Motor learning and exercise adaptations for athletes with intellectual disabilities
(Taylor and Francis Inc., 2014)
Persons with intellectual impairments often have problems in motor learning and in developing motor patterns of movement. The basis of motor learning, as with any other form of learning, lies in cognitive processes, because ...
Characteristics of understanding problem situations in children with visual disorders / Особенности понимания проблемных ситуаций детьми с нарушениями зрения
(Российская Академия образования, трудовой коллектив редакции, 2011)
A study was conducted to find out characteristics of the theory of mind in children with visual disorders. The subjects were 100 children aged 7 to 12, 42 of which had visual disorders. Blind children aged 7 to 8 showed ...
O znakovnom jeziku
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Izdavački centar (ICF), 2018)
Cilj poglavlja „Uvodni stavovi o znakovnom jeziku” je da
upozna studente sa nastankom znakovnih jezika, uvodnim, opreč-
nim, stavovima o njihovom korišćenju, kao i počecima njihove
upotrebe. Ističe se potreba za ...
Ometenost i mentalna bolest: stavovi, stigma, diskriminacija
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016)
Nastavno-naučno veće Univerziteta u Beogradu ‒ Fakulteta za specijalnu edukaciju i
rehabilitaciju donelo je Odluku br. 3/9 od 8.3.2008. godine
o pokretanju edicije: Monografije i radovi.
Nastavno-naučno veće Univerziteta ...
Profesionalno i radno osposobljavanje osoba sa intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju - Izdavački centar (ICF), 2016)
Savremeni koncept udžbenika pod nazivom „Profesionalno osposobljavanje osoba sa intelektualnom
ometenošću“ ima za cilj da ukaže na kompleksnost, multikulturalnost i multidisciplinarnost procesa
profesionalne rehabilitacije ...
Kliničko ispitivanje vestibularne kompenzacije
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2013)
Cilj istraživanja učenja i memorije je razumeti kako dešavanja na celularnom
i molekularnom nivou proizvode određene promene u ponašanju.
Dovođenje u vezu neuralne aktivnosti sa jedne strane i percepcije
ili akcije ...
Socijalna politika
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2013)
Pred vama je moj prvi autorski rad o socijalnoj politici koji je nastao iz
potrebe upotpunjavanja aktuelnog nastavnog programa i podizanja kvaliteta
nastave iz istoimene naučne discipline koja se izučava na Fakultetu ...
Pristupi u obrazovanju gluve i nagluve dece
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2014)
Obrazovanje (lat.. educatus, educate, educere - izneti;
ducere - voditi; edukacija) kao didaktički termin uveden
je u 19. veku. Kako navodi Vilotijević (1999) u Nemačkoj ide-
alističkoj filozofiji označavao je harmonično, ...
Samoodređenje, samoregulacija i samozastupanje osoba sa Intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2018)
Donošenje odluka od defektologa i/ili roditelja u ime osobe s
intelektualnom ometenošću, bez njenog aktivnog učešća u tom procesu,
predstavlja ograničavanje ljudskih prava i sloboda te osobe. Bez obzira
na tip i nivo ...
Profesionalna rehabilitacija osoba sa stečenim invaliditetom
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2012)
Tokom poslednjih godina u našoj sredini, izuzetno je aktuelna
tema profesionalne rehabilitacije osoba sa invaliditetom i participcija
osoba sa invaliditetom u svim sferama duštvenog života. Aktuelnost
teme ogleda se ...