Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 10
Kraniofacijalni govorni poremećaji
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2016)
Monografija je napisana tako da problem dece sa kraniofacijalnim
anomalijama bude sveobuhvatno sagledan.
Namenjena je, pre svega, logopedima i studentima logopedije
kako bi bolje upoznali problem patološkog govora dece ...
Asistivne tehnologije za gluve i nagluve
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2016)
Dete sa oštećenjem vida u školi
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016)
Planski uticaj vaspitanja i obrazovanja je od velikog značaja za razvoj,
učenje i socijalizaciju dece sa oštećenjem vida. Deca sa oštećenjem vida poseduju
visok stepen motivacije za učenje, međutim za njihovo efikasno ...
Adolescenti sa oštećenjem vida u susretu sa razvojnim i dodatnim izazovima
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2016)
Ljudi obično mladost pamte kao najlepši deo svog života. Sve što ih je
brinulo i mučilo u to doba vremenom je iščezlo ili bar izbledelo. Sećaju se
prvih izlazaka, prvih ljubavi, energije i lepote koja se više nikad neće ...
Optometrija
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2016)
Optometrija je područje medicine koje se veoma brzo razvija u skladu sa
novim tehnološkim mogućnostima u dijagnostici i lečenju. U skladu sa tim
brzim napretkom stvara se potreba za monografijom, udžbenikom iz ...
Teorijska i praktična razmatranja specijalne edukacije i rehabilitacije
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, CIDD, 2016)
Monografija, pod naslovom Teorijska i praktična razmatranja
Specijalne edukacije i rehabilitacije, sastoji se od petnaest delova,
koji mogu predstavljati posebne celine ali i celine koje između sebe
imaju neposredne ...
Specifičnosti inkluzivnog obrazovanja učenika sa cerebralnom paralizom
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2016)
Tekst, koji je pred čitaocima, namenjen je defektolozima, nastavni-
cima razredne i predmetne nastave, stručnim saradnicima, kao i svim
stručnjacima zainteresovanim za široko istraživačko polje inkluzivnog
obrazovanja. ...
Afaziologija, četvrto dopunjeno izdanje
(Udruženje logopeda Srbije, 2016)
Četvrto izdanje Afaziologije je, u odnosu na prethodna tri izdanja (prvo -
2002.; drugo - 2010.; treće - 2011.) izmenjeno i dopunjeno novim sadržajima.
Neznatne izmene izvršene su skoro u svim poglavljima knjige. Promena ...
Profesionalno i radno osposobljavanje osoba sa intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju - Izdavački centar (ICF), 2016)
Savremeni koncept udžbenika pod nazivom „Profesionalno osposobljavanje osoba sa intelektualnom
ometenošću“ ima za cilj da ukaže na kompleksnost, multikulturalnost i multidisciplinarnost procesa
profesionalne rehabilitacije ...
Ometenost i mentalna bolest: stavovi, stigma, diskriminacija
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016)
Nastavno-naučno veće Univerziteta u Beogradu ‒ Fakulteta za specijalnu edukaciju i
rehabilitaciju donelo je Odluku br. 3/9 od 8.3.2008. godine
o pokretanju edicije: Monografije i radovi.
Nastavno-naučno veće Univerziteta ...