Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 262
School Social Behavior of Adolescents with Different Status among Peers
(Medimond S R L, 40128 Bologna, 2010)
The aim of this study was to compare social competence and antisocial behavior of adolescents with different status among peers. Peer status of 222 high school students was determined by sociometric procedure, while their ...
Early intervention in cases of children with psychophysiological disorders and speech pathology
(Soc Special Educators & Rehabilitators Vojvodina, Novi Sad, Novi Sad, 2010)
Psychophysiological disorders and speech pathology are a global problem, especially in the countries in transition. This is illustrated by the data from the Republic of Serbia Health Statistics Annual for 2006. According ...
Prevention of Articulation Disorders Caused by teeth and Jaw Anomalies
(Sombor: University of Belgrade - Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Rana intervencija u surdologiji / Early intervention in surdology
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Uvod: Rana surdološka intervencija ima teorijske osnove u ranoj re/habilitaciji
sluha i govora (Slavnić, S., 1995.) Uvođenjem neonatalnog auditornog
skrininga u kliničku audiološku praksu (Granodori, F., 2006.) ...
Ispitivanje osnovnog glasa kod osoba sa kohlearnim implantom / Spectrographic analysis of the fundamental voice in children with cochlear implants
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Poremećaj osnovnog glasa (Fo) je jedan od stalnih pratilaca govora dece
oštećenog sluha. Ovaj poremećaj predstavlja kvantitativnu i kvalitativnu
distorzovanost osnovnog glasa, što se subjektivnom auditivniom analizom
registruje ...
Metode predškolskog vaspitanja i obrazovanja – specifičnosti primene u radu sa decom oštećenog vida / The method of pre-school upbringing and education - the specificities of the application in work with visually impaired children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
U radu su razmatrane specifičnosti primene metoda predškolskog rada u
vaspitanju i obrazovanju dece sa oštećenjem vida. One su pre svega uzrokovane
karakteristikama percepcije u uslovima oštećenja vida, ali i nizom
drugih ...
Effect of the critical hearing period on speech and language achievements of hearing impaired children
(Book of abstracts 2nd International Congress on Deafness: Communication and Learning Advances in the Oral Modality, Barcelona, Spain, 2010)
Stres u porodicama sa telesno invalidnim detetom / Stress in families with physically disabled child
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
U izvedenom istraživanju ispitane su karakteristike porodičnog funkcionisanja
i strategije prevladavanja stresa u porodicama s telesno invalidnim
detetom u svetlu sistemskog pristupa porodici, s ciljem da se utvrde ...
Motorički razvoj kao osnova psihomotornog razvoja dece ometene u razvoju predškolskog uzrasta / Motor ability as a basis of psychomotor development of preschool children with disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
U radu se analizira značaj motoričkih aktivnosti, kao osnove harmoničnog
psihomotornog razvoja predškolske dece i daje pregled mogućeg sadržaja
telesnih aktivnosti koje treba implementirati u programe za decu ...
O neinteligibilnosti rasizacije inteligencije / On uninteligibility of racialization of intelligence
(Časopis Centra za etnološka i antropološka istraživanja (CEAI) Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu., 2010)
IQ argumentom se tvrdi da (1) postoje rasne, odnosno grupne razlike u inteligenciji
između crnaca i belaca, da je (2) inteligencija visoko nasledna, te su i (3)
date razlike urođene, odnosno odražavaju različitosti u ...