Search
Now showing items 1-4 of 4
Potencijalni uticaj Covid-19 pandemije na razvoj jezičkih sposobnosti kod dece: teorijska razmatranja / Potential impact of the Covid-19 pandemic on language development in children: theoretical considerations
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Pandemija COVID-19 izazvala je značajne promene u okruženju dece svih uzra- sta širom sveta. Cilj ovog rada je da se kroz pregled istraživanja analizira potencijalni uticaj pandemije COVID-19 na razvoj jezičkih sposobnosti ...
Školsko okruženje kao faktor jezičkog i socio-emocionalnog razvoja dece sa neverbalnim smetnjama u učenju
(Drustvo defektologa Srbije, 2022)
Koncept neverbalnih smetnji u učenju (u daljem tekstu NSU) uključuje izražene
deficite taktilne i vizuelne percepcije, kao i obavljanja složenih motoričkih zadataka, za
razliku od dobro razvijene auditivne percepcije i ...
Narrative competence: a preliminary study of storytelling in preschool children / Narativna kompetentnost: preliminarna studija pripovedanja priče kod dece predškolskog uzrasta
(Univerzitet u Nišu, 2022)
The aim of this research is to determine the characteristics of storytelling in preschool children. The study included 60 children, aged four, five and six years. The characteristics of the narration of a story on the ...
Govorno-jezičke sposobnosti i pokretljivost govornih organa kod dece sa spastičnom cerebralnom paralizom - preliminarno ispitivanje / Speech and language abilities and oral-motor movability in children with spastic cerebral palsy: Preliminary research
(Klinički centar Srbije - Klinika za psihijatriju, Beograd i Udruženje psihijatara Srbije, Beograd, 2020)
Introduction Although clinical practice shows that children with spastic cerebral palsy have disturbances in the development of speech and language, literature is very scarce with data in this area. In particular, it is ...