Преглед rFASPER аутора: "Brojčin, Branislav"
Приказ резултата 1-20 од 198
-
The ability to maintain conversation subject and adequate word acquisition in adults with intellectual disabilities / Sposobnost održavanja teme i adekvatnog preuzimanja reči kod odraslih osoba sa intelektualnom ometenošću
Đorđević, Mirjana; Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
Agresivnost dece sa umerenom intelektualnom ometenošću / Aggressive behaviour in children with moderate intellectual disability
Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014) -
The articulation in children with mild mental retardation in lower classes of primary schools
Brojčin, Branislav; Glumbić, Nenad (Medicus, 2004) -
The attitude of future special educators towards inclusive education of children with mild intellectual disability
Glumbić, Nenad; Kaljača, Svetlana; Brojčin, Branislav (Wiley, Hoboken, 2004) -
The attitudes of future special educators towards persons with developmental difficulties / Stavovi budućih specijalnih edukatora prema osobama s ometenošću
Brojčin, Branislav; Pavlović, Andrijana; Mastilo, Bojana; Glumbić, Nenad (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2015) -
The attitudes of teachers towards inclusive education in Vojvodina
Galović, Dragana; Brojčin, Branislav; Glumbić, Nenad (Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon, 2014) -
Attribution of traditional social roles to persons with intellectual disability / Atribuiranje tradicionalnih socijalnih uloga osobama s intelektualnom ometenošću
Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav; Kaljača, Svetlana (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2007) -
Atypical profile of the bully-victim: Case study / Atipičan profil agresivne žrtve vršnjačkog nasilja - studija slučaja
Glumbić, Nenad; Žunić-Pavlović, Vesna; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2009) -
Auditivni razvoj prevremeno rođenih beba: kriterijumi za procenu na ranom uzrastu / Auditory development of preterm babies: early age evaluation criteria
Nikolić, Mina; Ostojić-Zeljković, Sanja; Slavnić, Svetlana (University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017) -
Autism and war: maternal stress during gestation
Brojčin, Branislav; Glumbić, Nenad (The Social Brain Abstracts, 2002) -
Autizam i specifični poremećaj jezika u bilingvalnom okruženju
Glumbić, Nenad; Đorđević, Mirjana; Brojčin, Branislav (Zbornik rezimea Stručno-naučni seminar sa međunarodnim učešćem Dani defektologa Srbije, 2015) -
Biblioterapija u školskom kontekstu / Bibliotherapy in a School Context
Đorđević, Mirjana; Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav (Filozofski fakultet Univerziteta u Prištini Kosovska Mitrovica, 2022) -
Bihejvioralni i emocionalni problemi osoba sa intelektualnom ometenošću / Behavioral and emotional problems of persons with intellectual disability
Brojčin, Branislav; Glumbić, Nenad; Milačić-Vidojević, Ivona (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010) -
Budući specijalni edukatori i inkluzivno obrazovanje: stavovi, zabrinutost, samoefikasnost
Brojčin, Branislav; Banković, Slobodan; Glumbić, Nenad (Inkluzija u predškolskoj ustanovi i osnovnoj školi: Individualizacija vaspitno-obrazovnog rada u inkluzivnim uslovima: Zbornik radova, 2011) -
Characteristics of communication in people with severe and profound intellectual disability / Karakteristike komunikacije osoba sa teškom i dubokom intelektualnom ometenošću
Banković, Slobodan; Arsenić, Ivana; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
Characteristics of mobile phone use in adolescents identified with mild intellectual disability who attend special schools in Serbia and their non-disabled peers in mainstream schools
Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav; Đorđević, Mirjana; Žunić-Pavlović, Vesna (Wiley, Hoboken, 2021) -
'Circle of friends' as a strategy for the improvement of peer acceptance of children with disabilities / 'Krug prijatelja' kao strategija za unapređivanje vršnjačkog prihvatanja dece sa ometenošću
Banković, Slobodan; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016) -
Co-teaching of students with autism / Kooperativno podučavanje učenika sa autizmom
Glumbić, Nenad; Đorđević, Mirjana; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2013) -
Community living of the children with mental retardation and autism
Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav (Scientific and expert meeting with international participation “Rehabilitation – actual condition and perspectives: Proceedings, 2006) -
Conceptual adaptive skills in children with intellectual disabilities / Konceptualne adaptivne veštine kod dece sa intelektualnom ometenošću
Banković, Slobodan; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2011)