RFASPER: Recent submissions
Prikaz rezultata 41-60 od 5332
-
Значај ефективне комуникације између васпитача, родитеља и деце / Тhe importance of effective communication between teachers, parents and children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Resursi za izgradnju rezilijentnosti kod mladih / Resources for building resilience in youth
(Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Поремећај пажње са хиперкинетским поремећајем ― приказ три програма интервенције / Attention deficit/hyperactivity disorder − presentation of three intervention programmes
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Korelati i determinante autonomnog ponašanja kod adolescenata sa lakom intelektualnom ometenošću / Correlates and determinants of autonomy behavior in adolescents with mild intellectual disability
(Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2023) -
Social adjustment of adolescents with hearing impairment in Nigeria: Will televised aggression and pornographic addiction mediate? / Socijalna prilagođenost adolescenata sa oštećenjem sluha u Nigeriji: Da li će posredovati agresivni sadržaji na televiziji i zavisnost od pornografije?
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Senzorni integrativni pristup: sistemski pregled efikasnosti Intervencija usmerenih na decu / Sensory integrative approach: a systematic review of the Effectiveness of child-centered interventions
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Kvalitet života i značaj socijalne podrške kod osoba sa reumatoidnim artritisom
(Resursni centar za specijalnu edukaciju, Beograd, 2023) -
Značaj senzorne integracije za decu sa oštećenjem vida
(Društvo defektologa Srbije, 2023) -
Teorija uma kod dece – preliminarno istraživanje o ulozi pamćenja i jezičkih sposobnosti kao razvojnih pokazatelja / Theory of mind in children – preliminary research the role of memory and language abilities as developmental indicators
(SAO – Belgrade, Pedagogical Faculty in Vranje, University of Nis, College of Vocational Studies for Preschool Teachers and Medical Nurses in Vrsac, 2023) -
Стресс и резилиентность у людей с инвалиднистью
(Министерство науки и высшего образования Российской Федерации Забайкальский государственный университет, 2023) -
Koncept kriminalne karijere: pregled ključnih istraživačkih studija / The concept of a criminal career: a review of key research study
(Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Značaj školske angažovanosti učenika za prevencijsku Praksu / The importance of student engagement for Prevention practice
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Procena prepoznavanja emocija u prozodijskim karakteristikama govora / An assessment of emotion recognition in the prosodic characteristics of speech
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Otvorena vrata za psihosocijalnu podršku porodici – onlajn savetovalište
(Resursni centar za specijalnu edukaciju, Beograd, 2023) -
Рана интервенција за децу са искуством трауме: приказ модела заснованог на афективној везаности, саморегулацији и компетенцијама / Early intervention for children exposed to trauma: arc intervention model
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Toaletni trening kod dece s nekim razvojnim poremećajima / Toilet training in children with certain developmental disorders
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Idiopatska obostrana akutna senzorineuralna nagluvost i gluvoća / Idiopathic bilateral sudden sensorineural hearing loss and deafness
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Primenljivost procedura za razvoj i unapređivanje socijalnih Veština u osnovnoj školi – perspektiva defektologa / Applicability of procedures for the development and Improvement of social skills in primary school – the Perspective of special educators
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Status vitamina b12 i razvoj dece / Vitamin b12 status and development in children and adolescents
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Suicidalnost osuđenih u zatvoru – faktori rizika i teorijski modeli / Suicide of prison convicts – risk factors and theoretical models
(Beograd: Srpsko udruženje za krivičnopravnu teoriju i praksu i Institut za kriminološka i sociološka istraživanja u Beogradu, 2023)