RFASPER: Recent submissions
Приказ резултата 21-40 од 5320
-
Perceptions of preschool teachers and parents about the role of children observers in peer violence / Opažanja vaspitača i roditelja o ulozi dece posmatrača u vršnjačkom nasilju
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Jezičke sposobnosti kod starijih osoba normalnog procesa starenja / Language abilities in elderly persons of the normal aging
(Unapređenje kvalitete života djece i mladih, 2023) -
Otvorena vrata za psihosocijalnu podršku porodici – onlajn savetovalište
(Resursni centar za specijalnu edukaciju, Beograd, 2023) -
Differences in Social Knowledge Between Persons with Intellectual Disability and Persons with Dual Diagnoses
(Taylor & Francis, 2023) -
Rani intervencijski program: Denverski model sa ranim početkom u tretmanu dece s poremećajem iz spektra autizma / Early intervention program: early start denver model in treatment of children with autism spectrum disorder
(Društvo defektologa Srbije i Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Psychometric evaluation of the Serbian version of the Stigma Scale of Epilepsy (SSE)
(Elsevier [Commercial Publisher], 2023) -
Neuropsychological rehabilitation as history in the making
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Lexical-semantic abilities of five-to-six-year-old children / Leksičko-semantičke sposobnosti dece uzrasta od pet do šest godina
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Neuroplastičnost kod osoba s neurorazvojnim Poremećajima / Neuroplasticity in persons with neurodevelopmental Disorders
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Povezanost senzornog procesiranja dece sa razvojnom disfazijom sa sagorevanjem i samopoštovanjem roditelja / The relationship of sensory processing of children with developmental dysphasia with burnout and self-esteem of parents
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Emocionalna inteligencija kao crta ličnosti i profesionalno sagorevanje vaspitača / Emotional Intelligence as a Personality Trait and Burnout among Preschool Teachers
(Pedagoško društvo Srbije, Institut za pedagogiju i andragogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Beogradu, 2023) -
Programi podrške za siblinge dece sa smetnjama u razvoju: Pregled literature / Support programs for siblings of children with disabilities: a literature review
(Društvo defektologa Srbije i Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Специфичности теорије ума деце оштећеног слуха и деце са поремећајем из спектра аутизма / Specifics of the theory of mind in hearing-impaired children and children with autism spectrum disorder
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
Развој идентитета деце глувих родитеља / Тhe development of identity of children of deaf parents
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023) -
The relationship between risk factors and speech-language disorders in children aged four to six years / Odnos riziko faktora i govorno-jezičkih poremećaja kod djece uzrasta od četiri do šest godina
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2023)