Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 24
Fonološka svesnost dece sa razvojnom disfazijom i dece tipičnog jezičkog razvoja / Phonological awareness of children with developmental dysphasia and children with typical language development
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
Fonološka svesnost je sposobnost fonološke obrade reči. Deca sa razvojnom disfazijom ispoljavaju smetnje u razvoju ove kompetencije značajne za razvoj drugih jezičkih sposobnosti. Cilj ovog rada je da se ispita fonološka ...
Karakteristike funkcionisanja porodica zavisnika koji su na programu supstitucione terapije metadonom / Assessment of family functioning functioning in families of patients on methadone maintenance treatment
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
Bolesti zavisnosti su mulifaktorijalne etiopatogeneze. U faktore rizika za oboljevanje spadaju i individualni i socijalni činioci. Socijalni činioci se smatraju veoma značajnim, posebno u početnoj fazi uzimanja supstance. ...
Kvalitet života dece sa cerebralnom paralizom prema vlastitoj proceni i proceni roditelja / The quality of life in children with cerebral palsy according to their personal and parents report
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
Ovo istraživanje je imalo za cilj utvrditi uticaj uzrasta, pola i socio-ekonomskog statusa porodice na kvalitet života u vezi sa zdravljem dece sa cerebralnom paralizom, prema vlastitoj proceni dece i proceni jednog od ...
The changes in relation of auditory and visual input acitivity between hemispheres analized in cartographic EEG in a child with hyperactivity syndrome / Promene pri preusmeravanju auditivne i vizuelne informacije između hemisvera analizirane kartografskim EEG - om kod deteta sa sindromom hiperaktivnosti
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
The paper discusses the changes in relations of visual and auditory inputs between the hemispheres in a child with hyperactive syndrome and its effects which may lead to better attention engagement in auditory and visual ...
Effective learning competencies from students' perspective / Kompetencije za efikasno učenje iz perspektive studenata
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015)
Numerous, dynamic and unpredictable changes in modern society place additional requests before education in order to prepare students for lifelong learning. One of the key competences which should be the outcome of education ...
Teachers’ sense of efficacy and implications for implementation of inclusive education1 / Nastavnički osećaj efikasnosti i implikacije za realizaciju inkluzivne nastave
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015)
Numerous studies confirm that self-efficacy positively correlates with teachers’ readiness to accept innovations in teaching and meet students’ needs, and with their satisfaction and performance at work. The aim of this ...
Architectural accessibility of shools: Implications for individual education plans for pupils with physical disabilities / Arhitektonska pristupačnost škola - implikacije za izradu individualnih obrazovnih planova za učenike sa motoričkim poremećajima
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015)
In available studies of inclusive practice and IEP, emphasis was placed on the activities undertaken to reach the accessibility of teaching programs for students with special needs. Architectural accessibility of schools ...
Intrusive thoughts and theory of mind / Intruzivne misli i teorija uma
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015)
Intrusive thoughts represent the cognitive construct which is manifested through internal, repetitive, unwanted and unacceptable thoughts, images or impulses. Intrusive thoughts may be present both in clinical and general ...
Motivi terorirstičkog delovanja / Motives of terrorist acts
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
Terorizam predstavlja relativno nov fenomen, pa su i podaci o terorističkim motivima i psihološkom profilu terorista prilično oskudni i ograničeni. U teoriji egzistira veliki broj kvantitativnih analiza kolektivnog nasilja, ...
Specifičnosti komunikacijskih profila roditelja i dece sa austičkim spektrom poremećaja / Characteristics of communication profiles of children with, autistic spectrum disorder and their parents
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
Ovaj rad predstavlja osvrt na dosadašnja istraživanja komunikacijskih
i afektivnih specifičnosti u dijadama dece sa autističkim
spektrom poremećaja i njihovih roditelja. Rad ima za cilj da utvrdi
postoje li specifični ...