Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.creatorKrstić, Nadežda
dc.date.accessioned2021-06-09T13:27:36Z
dc.date.available2021-06-09T13:27:36Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1452-7367
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/271
dc.description.abstractNa temelju kritičkog iščitavanja literature iz oblasti razvojne neuropsihologije i neuronauka, u ovom radu se raspravlja o ključnim pitanjima koja povezuju psihologiju i neurobiološki orijentisane nauke. Rasprava o procesima, mehanizmima i zakonitostima razvoja i kognitivnog funkcionisanja relevantna je između ostalog, i kao kategorijalni teorijski okvir za različite pristupe u savremenoj specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji. .sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSpecijalna edukacija i rehabilitacija
dc.subjectrazvoj detetasr
dc.subjectrazvojni poremećajisr
dc.subjectneurokonstruktivizamsr
dc.titleOd atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup?sr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage67
dc.citation.issue1-2
dc.citation.other(1-2): 51-67
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage51
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_271
dc.type.versionpublishedVersion


Dokumenti

DatotekeVeličinaFormatPregled

Uz ovaj zapis nema datoteka.

Ovaj dokument se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu