dc.creator | Krstić, Nadežda | |
dc.date.accessioned | 2021-06-09T13:27:36Z | |
dc.date.available | 2021-06-09T13:27:36Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.issn | 1452-7367 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/271 | |
dc.description.abstract | Na temelju kritičkog iščitavanja literature iz oblasti razvojne neuropsihologije i neuronauka, u ovom radu se raspravlja o ključnim pitanjima koja povezuju psihologiju i neurobiološki orijentisane nauke. Rasprava o procesima, mehanizmima i zakonitostima razvoja i kognitivnog funkcionisanja relevantna je između ostalog, i kao kategorijalni teorijski okvir za različite pristupe u savremenoj specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji. . | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd | |
dc.rights | openAccess | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.source | Specijalna edukacija i rehabilitacija | |
dc.subject | razvoj deteta | sr |
dc.subject | razvojni poremećaji | sr |
dc.subject | neurokonstruktivizam | sr |
dc.title | Od atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup? | sr |
dc.type | article | |
dc.rights.license | BY-SA | |
dc.citation.epage | 67 | |
dc.citation.issue | 1-2 | |
dc.citation.other | (1-2): 51-67 | |
dc.citation.rank | M52 | |
dc.citation.spage | 51 | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_271 | |
dc.type.version | publishedVersion | |