Od atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup?
Апстракт
Na temelju kritičkog iščitavanja literature iz oblasti razvojne neuropsihologije i neuronauka, u ovom radu se raspravlja o ključnim pitanjima koja povezuju psihologiju i neurobiološki orijentisane nauke. Rasprava o procesima, mehanizmima i zakonitostima razvoja i kognitivnog funkcionisanja relevantna je između ostalog, i kao kategorijalni teorijski okvir za različite pristupe u savremenoj specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji. .
Кључне речи:
razvoj deteta / razvojni poremećaji / neurokonstruktivizamИзвор:
Specijalna edukacija i rehabilitacija, 2009, 1-2, 51-67Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Институција/група
rFASPERTY - JOUR AU - Krstić, Nadežda PY - 2009 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/271 AB - Na temelju kritičkog iščitavanja literature iz oblasti razvojne neuropsihologije i neuronauka, u ovom radu se raspravlja o ključnim pitanjima koja povezuju psihologiju i neurobiološki orijentisane nauke. Rasprava o procesima, mehanizmima i zakonitostima razvoja i kognitivnog funkcionisanja relevantna je između ostalog, i kao kategorijalni teorijski okvir za različite pristupe u savremenoj specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji. . PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd T2 - Specijalna edukacija i rehabilitacija T1 - Od atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup? EP - 67 IS - 1-2 SP - 51 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_271 ER -
@article{ author = "Krstić, Nadežda", year = "2009", abstract = "Na temelju kritičkog iščitavanja literature iz oblasti razvojne neuropsihologije i neuronauka, u ovom radu se raspravlja o ključnim pitanjima koja povezuju psihologiju i neurobiološki orijentisane nauke. Rasprava o procesima, mehanizmima i zakonitostima razvoja i kognitivnog funkcionisanja relevantna je između ostalog, i kao kategorijalni teorijski okvir za različite pristupe u savremenoj specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji. .", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd", journal = "Specijalna edukacija i rehabilitacija", title = "Od atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup?", pages = "67-51", number = "1-2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_271" }
Krstić, N.. (2009). Od atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup?. in Specijalna edukacija i rehabilitacija Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(1-2), 51-67. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_271
Krstić N. Od atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup?. in Specijalna edukacija i rehabilitacija. 2009;(1-2):51-67. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_271 .
Krstić, Nadežda, "Od atipičnog sazrevanja do opštih principa kognitivnog rasta i nazad - šta nam govori neurorazvojni pristup?" in Specijalna edukacija i rehabilitacija, no. 1-2 (2009):51-67, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_271 .