Претраживање
Приказ резултата 1-6 од 6
Stavovi vaspitača o inkluzivnom vaspitanju i obrazovanju u predškolskim ustanovama / Teacher's attitudes towards inclusive education in preschool institution
(2018)
Особе са сметњама у развоју су дуги низ година биле дискриминисане и на маргинама друштва. Напредак у њиховом положају бележи се тек последњих деценија, захваљујући инклузији и инклузивном образовању. Међутим, иако у нашој ...
Stavovi vaspitača, nastavnika i profesora o uspešnosti realizacije inkluzije / Attitudes of teachers and professors about success of the implementation of inclusion
(2018)
Инклузија је савремени концпет који има бројна тумачења, при чему нужно подразумева укључивање и активну партиципацију деце са сметњама у развоју у редован образовно васпитни систем. Једни од кључних актера у том систему ...
Ставови родитеља предшколске деце према инклузивном приступу у предшколским установама
(2018)
Инклузија као појам не представља увођење деце са сметњама у развоју у сфере друштвеног живота, већ захтева њихово истинско укључивање у друштвену заједницу.
Низ предуслова које је потребно испунити како би инклузија била ...
Stavovi roditelja predškolske dece sa smetnjama u razvoju prema inkluzivnom pristupu u predškolskim ustanovama
(2018)
Инклузија поред пружања једнаких права свој деци треба да допринесе и биопсихосоцијалном развоју деце са сметњама у развоју. Да би инклузија била успешна ставови околине, особља предшколске установе али и родитеља деце са ...
Samoefikasnost u školskom kontekstu
(2018)
Самоефикасност представља процену појединца о сопственим способностима организовања и извршавања акција, потребним да би се остварио одређени тип активности (Bandura, 1977). Основни циљ истраживања је био да се истражи да ...
Stavovi učenika srednjih tipičnih škola prema inkluziji vršnjaka sa teškoćama u razvoju i invaliditetom
(2018)
Циљ рада је да се утврде ставови средњошколаца према укључивању ученика са тешкоћама у развоју и инвалидитетом у редовну средњу стручну школу.
Узорком је обухваћено 152 ученика који су подељени у две групе- ученици из ...