Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 18
Cerebralna paraliza – šta nam literatura govori o složenosti ovog stanja? / Cerebral palsy – what does the literature tell us about the Complexity of this condition?
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2016)
Rad je osmišljen s ciljem da se izdvoje i prikažu novija istraživanja fenomenologije
cerebralne paralize i da se skrene pažnja stručne i naučne javnosti
na neophodnost i značaj formiranja nacionalnog registra. Poseban ...
Marina Hughson: Mnogo odgovornosti, premalo podrške: sami roditelji na Zapadnom Balkanu
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2016)
The effects of usage of PECS method in working with persons with developmental disabilities / Efekti primene PECS metoda u radu sa osobama sa smetnjama u razvoju
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016)
The PECS protocol involves communication through picture exchange. It takes place in six stages and is primarily designed for persons with autistic spectrum disorder. However, over time, PECS method also found its application ...
Značaj rane intervencije u tretmanu teškoća u intelektualnom razvoju / Importance of early intervention in treating Difficulties in intellctual development
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2016)
Rana intervencija obuhvata širok spektar aktivnosti usmerenih na podsticanje razvoja deteta u prvim godinama života i preveniranje ili ublažavanje
teškoća u razvoju. Uporedo sa nalazima razvojnih i neurobioloških studija
o ...
Dimenzije kvaliteta inkluzivnog rada vaspitača / Quality dimensions of kindergarten Teachers’ inclusion work
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2016)
Predškolska ustanova je prva vaspitno-obrazovna institucija u celovitom sistemu vaspitanja i obrazovanja deteta. U najranijoj fazi svoga razvoja, dete
dobija različite vidove podrške upravo u vrtiću, odnosno u vaspitnoj ...
Svetomir Bojanin: Tretman pokretom i savetovanje
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2016)
Structure of motor behavior and motor program for people with cerebral palsy / Struktura motoričkog ponašanja i motoričkih programa osoba sa cerebralnom paralizom
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016)
The aim of this research is to determine the structure of motor behavior and structure of motor programs for persons with cerebral palsy of average intellectual abilities. The study sample consisted of 30 patients with CP ...
Error types in interpretation of primary emotions in adults with intellectual disabilities and dual diagnosis / Tipovi grešaka u tumačenju primarnih emocija kod odraslih osoba sa intelektualnom ometenošću i dualnim dijagnozama
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016)
Bearing in mind that the wrong identification and interpretation of emotional expressions are associated with problems in social behavior, the aim of this study is to determine the most common errors that occur in identifying ...
Factor structure of situational assessment in persons with mild intellectual disabilities / Faktorska struktura situacione procene kod učenika sa lakom intelektualnom ometenošću
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016)
Situational assessment allows systematic observation of work behaviors and in developed parts of the world is considered to be the most appropriate approach in collecting information on general work skills and adaptive ...
Quality of life in adults with visual impairments / Kvalitet života odraslih osoba sa oštećenjem vida
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016)
Visual impairments significantly affect the level of participation in carrying out everyday, professional and other activities, and, consequently, the quality of life of an individual. The aim of the study was to determine ...