Преглед Beogradska defektološka škola тема: "inclusive education"
Приказ резултата 1-6 од 6
-
Autizam – razvojni put, klinička slika i značaj obrazovanja / Autism – the development, clinical symptoms And importance of education
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2011) -
Barriers to inclusive education / Barijere u inkluzivnom obrazovanju
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014) -
Co-teaching of students with autism / Kooperativno podučavanje učenika sa autizmom
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2013) -
Efekti dodatnog obrazovanja učitelja/ Nastavnika na promenu stavova Prema inkluzivnom obrazovanju / Effect of additional education teachers attitude Changes towards inclusive education
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2014) -
Obrazovanje učenika sa fizičkim invaliditetom u Crnoj Gori (odnos učitelja prema uključivanju ove dece u redovne škole) / The education of students with disabilities In Montenegro
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2012) -
The role of university teachers in providing support to their students with disabilities / Uloga univerzitetskih nastavnika U pružanju podrške studentima sa teškoćama
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022)