Uključi/isključi navigaciju
rFASPER - Repozitorijum Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
English
Српски
Српски (Serbia)
Srpski (latinica)
Engleski
Srpski (ćirilica)
Srpski (latinica)
Prijava
Uključi/isključi navigaciju
Pregled naslova
rFASPER
rFASPER
Doktorati istraživača
Pregled naslova
rFASPER
rFASPER
Doktorati istraživača
Pregled naslova
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Pregled naslova:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Traži
Redosled:
rastuće
opadajuće
Rezultata:
5
10
20
40
60
80
100
Ažuriraj
Prikaz rezultata 32-51 od 54
rastuće
opadajuće
5
10
20
40
60
80
100
Naslovi
Samoregulacija kod osoba sa intelektualnom ometenošću
[1]
Self-regulation in persons with intellectual disability
[1]
Sintaksičke konstrukcije u pisanom diskursu dece uzrasta od sedam do deset godina
[1]
Sklonost kognitivnim pristrasnostima
[1]
Sociometric status and socio-behavioral characteristics of students with intellectual disabilities
[1]
Sociometrijski status i socio-bihevioralne karakteristike učenika sa intelektualnom ometenošću
[1]
Specific features of auditory skills in preterm infants
[1]
Specifičnost auditivnih sposobnosti kod prevremeno rođene dece
[1]
Standardizacija postupka uslovnog otpusta kao mera zaštite od recidiva
[1]
Susceptibility to cognitive biases
[1]
Syntactic constructions in written discourse of seven to ten-year-old children
[1]
The Impact of the COVID-19 Pandemic on the Quality of Life of Laryngectomized Patients
[1]
The importance of determining carrier status in Duchenne's and Beker's muscular dysrophy in the population of Serbia
[1]
The level of motor development in children with developmental disorders.
[1]
The relationship between poor school performance and conflict with the law in adolescence
[1]
The standardization procedure parole as a protection measure of recidivism
[1]
The use and functions of adverbial words in partially and completely deaf children.
[1]
Uloga motivacionih faktora u savladavanju programskih sadržaja prirode i društva kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću
[1]
Upotreba i funkcije odredbenih reči kod gluve i nagluve dece
[1]
Verbal and nonverbal executive functions in children with learning difficulties
[1]
Pretraživanje
Pretraživanje unutar ove institucije/grupe:
Kompletan repozitorijum
Grupe
Autori
Naslovi
Teme
Ova institucija
Autori
Naslovi
Teme