Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 365
Uticaj rane intervencije i tretmana na psihomotorni razvoj dece
(2020)
Рана интервенција обухвата широк спектар активности усмерених на подстицање развоја детета у првим годинама живота као и превенирање или ублажавање тешкоћа у развоју. Успешне програме ране интервенције генерално карактеришу ...
Ispitivanje karakteristika vršnjačkog nasilja u OISŠ „Žarko Zrenjanin“ u Subotici
(2020)
Svakodnevna tendencija rasta problema vršnjačkog nasilja u školama ukazuje nam da ovom problemu treba ozbiljnije pristupiti kako bi se pronašle adekvatne metode i tehnike koje će doprineti njegovom suzbijanju. Radi boljeg ...
Matematička anksioznost
(2020)
Математичка анксиозност је анксиозност која се јавља када особа дође у контакт са математиком и математичким проблемима. Манифестује се на различите начине, од благе нелагодности коју особа доживљава када треба да покаже ...
Uticaj razvojnih smetnji na vizuomotorne sposobnosti učenika osnovnoškolskog uzrasta
(2020)
Основни циљ овог истраживања је процена утицаја развојних сметњи на визуомоторне способности деце са развојним поремећајима основношколског узраста.
Истраживање је обављено у Специјалној школи са домом ученика ,,Бубањ“ у ...
Lexical-semantic processing of nouns in preschool children
(University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2020)
The aim of the study is to determine the characteristics of lexical-semantic processing of nouns in children aged five and a half to seven years. The sample consists of 60 children, of which 30 (50%) are boys and 30 (50%) ...
Egzekutivne funkcije i vizuomotorna integracija kao prediktori akademskog postignuća
(2020)
Образовање је један од фундаменталних фактора развоја сваког друштва, тако да су питања која се тичу његовог унапређења увек актуелна. Ради оптимизације образовних исхода, последњих деценија се посебно истиче значај раног ...
Analiza inkluzivnosti osnovnih škola / Analysis of Inclusion in Elementary Schools
(2020)
Питање инклузивног образовања је питање које је присутно у образовном систему наше земље нешто више од једне деценије. Могуће је рећи да је на глобалном нивоу проналажење адекватног начина за образовање, али и укључивање ...
Sposobnost prepoznavanja lica kod odraslih osoba tipične populacije
(2020)
Поуздано препознавање лица подразумева откривање суптилних разлика између делова лица и њихову просторну међусобну повезаност. Способност препознавања лица има прилично дуготрајан развојни пут. Одређена подручја мозга важна ...
Kvalitet života porodice gluve dece / Quality of life of families with hearing impaired child
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)
The family plays the most important role in the life of each individual,
and especially in the life of a person who needs additional support due to
developmental disabilities. In a situation when the child is deaf, the ...
Uloga igre u razvoju gluve i nagluve dece predškolskog uzrasta / The role of children's play in the Development of deaf and hard of hearing Children of preschool age
(Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih i Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Univerzitet u Tuzli, 2020)
Osnovni cilj rada je da se pregledom dostupne literature ukaže na ulogu igre u razvoju gluve i
nagluve dece predškolskog uzrasta. Polazi se od teorijskog okvira koji ukazuje na edukativan
karakter dečije igre, kao ...