Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 366
Postignuća na numeričkom skrining testu kod dece iz Srbije i Kanade / Achievements on the numeracy screener in children From Serbia and Canada
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)
The objective of the survey was to verify the hypothesis that children from
Serbia and children from Canada differ in their results on the Numeracy
Screener test (NST) that correlates with the arithmetic competences ...
Senzorna dijeta kod dece s poremećajem iz spektra autizma – zablude ili dokazi?
(Društvo defektologa Srbije, 2020)
Implementacija senzorne dijete podrazumeva senzornu strategiju koja se često
koristi kod dece s poremećajem iz spektra autizma (PSA) u cilju omogućavanja podizanja
kvaliteta senzorne obrade i interakcije tokom izvršavanja ...
Faktori rizika zavisnosti od kockanja
(2020)
Koцкање је болест зависности, а представља заједнички назив за различите игре на срећу, при чему се учесницима на основу одређеног улога нуди могућност добитка у новцу или неким другим материјалиним стварима, а исход зависи ...
Uticaj rane intervencije i tretmana na psihomotorni razvoj dece
(2020)
Рана интервенција обухвата широк спектар активности усмерених на подстицање развоја детета у првим годинама живота као и превенирање или ублажавање тешкоћа у развоју. Успешне програме ране интервенције генерално карактеришу ...
Ispitivanje karakteristika vršnjačkog nasilja u OISŠ „Žarko Zrenjanin“ u Subotici
(2020)
Svakodnevna tendencija rasta problema vršnjačkog nasilja u školama ukazuje nam da ovom problemu treba ozbiljnije pristupiti kako bi se pronašle adekvatne metode i tehnike koje će doprineti njegovom suzbijanju. Radi boljeg ...
odnos pažnje i pola kod dece mlađeg školskog uzrasta / Relationship between gender and attention in younger school,aged children
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)
The aim of this research is to determine the relationship between gender and success in attention assessment tasks in younger school-aged children.
Fifty-two children participated in the study
(46,2% of girls), aged ...
Savetovanje za izbor zanimanja i uspešnost učenika sa smetnjama u razvoju posle srednje škole
(2020)
Због економских, технолошких и других промена које су присутне у модерном добу, ученицима са сметњама у развоју потребна је подршка при избору занимања или наставку школовања. У том процесу значајно место заузима саветовање ...
Analiza inkluzivnosti osnovnih škola / Analysis of Inclusion in Elementary Schools
(2020)
Питање инклузивног образовања је питање које је присутно у образовном систему наше земље нешто више од једне деценије. Могуће је рећи да је на глобалном нивоу проналажење адекватног начина за образовање, али и укључивање ...
Podrška deci sa razvojnim smetnjama u predškolskoj ustanovi
(2020)
У демократском друштву, каквом тежимо, један од показатеља нивоа развијености демократије је и степен у коме сви имају једнаку прилику да учествују у друштвеном животу.
Интеграција деце са развојним сметњама подразумева ...
Matematička anksioznost
(2020)
Математичка анксиозност је анксиозност која се јавља када особа дође у контакт са математиком и математичким проблемима. Манифестује се на различите начине, од благе нелагодности коју особа доживљава када треба да покаже ...