Search
Now showing items 1-10 of 35
Izazovi učenja u uslovima COVID-19 pandemije – percepcija studenata
(Institut za psihologiju i Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, 2021)
Komunikativni poremećaji kao posledica teških oblika covid-19 infekcije / Communication disorders as a consequence of severe forms of covid-19 infection and the role of speech and language therapists
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Iako je primaran fokus još uvek usmeren na obuzdavanje širenja virusa COVID-19 i spasavanje života, sve je više dokaza da oni koji prežive bitku sa virusom mogu imati značajne posledice u vidu teškoća na planu komunikaci ...
Uticaj covid-19 pandemije na oštećenje sluha i tinitus / The impact of covid-19 pandemic on hearing loss and tinnitus
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Od decembra 2019. godine korona virusna bolest (COVID-19) izazvana novim, do sada nepoznatim, koronavirusom nazvanim SARS-CoV2, ubrzo je postala pandemija koja je promenila svet i ceo zdravstveni sistem. O efektima i ...
Negative emotions as predictors of loneliness in university students during the pandemic
(Niš : Faculty of Philosophy, 2021)
The COVID-19 pandemic has provoked extraordinary
disruptions to higher education. Changes in learning
opportunities and habits could contribute to academic pressure
and stresses related to academic expectations, ...
Predicting academic stress during the pandemic: The role of trait emotional intelligence
(Niš : Faculty of Philosophy, 2021)
The research priorities in disability studies related to COVID-19 / Istraživački prioriteti u studijama ometenosti Vezani za covid-19
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2020)
The novel coronavirus disease (COVID-19) pandemic crisis presents a
considerable challenge to the population of people living with disabilities.
The main purpose of this paper was to identify the emerging research areas
in ...
Neurorazvojni poremećaji i vakcinacija protiv Covid-19 / Neurodevelopmental disorders and vaccination against Covid-19
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Cilj rada je da prikaže dostupne podatke vezane za vakcinaciju osoba s neurorazvojnim poremećajima i rizike koje donosi COVID-19 u ovoj populaciji.
Realizacija cilja izvršena je pretragom baze PubMed. Istraživačke studije ...
Oralne manifestacije kod pacijenata obolelih Od kovida-19 / Oral manifestations in patients infected with Covid-19
(Medicinski fakultet Niš. Klinika za stomatologiju Niš, 2021)
Uvod:Kod pacijenata obolelih od KOVID 19, se pored
karakteristične kliničke slike respiratorne infekcije, mogu se
dijagnostikovati i oralne manifestacije.
Cilj: Cilj rada je bio da se pregledom savremene literature ...
Covid-19 pandemija i oštećenje sluha kod dece / Covid-19 pandemic and hearing loss in children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Pandemija COVID-19 je izazvala ogromne promene u pružanju zdravstvenih usluga na svim nivoima zdravstvene zaštite. Posledično velike su šanse za neblago- vremeno dijagnostikovanje i lečenje pojedinih bolesti. Cilj ovog ...
Neurokognitivni sindrom „dugog covid-a”: pregled literature / Neurocognitive syndrome of “long covid”: literature review
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Uvod: Iako je SARS-CoV-2 respiratorna infekcija, virus je neurotropan i 40% bolesnika ima neurološke manifestacije. Česta pojava slučajeva sa produženim smetnjama posle COVID-19 nametnula je uvođenje sindroma „dugog COVID-a”, ...