Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 1521
Methodological Approach to the Study of Persons with Cerebral Palsy
(Book of Proceedings and Summaries of II International Scientific Conference "Special Educationa and Rehabilitation - Cerebral Palsy", 2012)
Doprinos psihologije i psihoterapije izučavanju i tretmanu mucanja
(II Simpozijumu logopeda Srbije pod nazivom 'Poremećaji fluentnosti“, Beograd, 2016)
Percepcija kvaliteta odeljenjske klime u odnosu na školski uspeh gluvih i nagluvih učenika / Relations between perceiving the quality of classroom climate and academic achievement of deaf and hard of hearing students
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2019)
Veliki broj gluve i nagluve dece se obrazuje u školama za gluve i nagluve učenike. Razlozi su brojni, a među najznačajnijim su korišćenje znakovnog jezika, tim
profesionalaca obučen za rad sa gluvim i nagluvim učenicima ...
Validacija Kvazikognitivnog testa ličnosti (K-KOGTEL) u šestofaktorskom prostoru ličnosti
(Zbornik sažetaka sa V skupa Sarajevski dani psihologije, 2018)
Sensory profile of children with autism / Senzorni profil dece s autizmom
(IKM – Skopje, 2018)
Međusobna integracija različitih senzornih infomacija omogućava interpretaciju stimulusa iz okoline. Brojni izvori u literaturi upućuju na jasne dokaze o tome da je neadekvatna senzorna obrada prisutna kod dece s poremećajem ...
Fonološka svesnost, jezičke smetnje i pokazatelji disleksije
(Naučno –stručna konferencija logopeda Srbije/ Scientific and Plenarno predavanje po pozivu. Professional Conference of Logopedists of Serbia, ”Inovativni pristupi u logopediji”/ Inovative Approaches to Logopedics, Collection of papers, 2017)
Intervencije u ranom detinjstvu: u susret ispunjavanju ciljeva održivog razvoja novog milenijuma - Zbornik radova
(Beograd: Univerzitetu u beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Izazovi i mogućnosti socijalne inkluzije romske dece u obrazovni sistem / Challenges and opportunities of social inclusion roman children in educational system
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016)
U uvodnom delu rada razmatraju se modeli socijalne integracije
Roma i Deklaracija „Dekade inkluzije Roma (2005-2015)”. U okviru
ove decenije usvojene su brojne Strategije i Akcioni planovi kojima
je krajnji cilj unapređenje ...
Demographic characteristics of people suffering multiple sclerosis as determinants of social participation
(University of East Sarajevo, Faculty of Medicine; University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014)
Multiple sclerosis (MS) causes disability. Participation of people with MS in social
activities is insufficiently researched area in special education. Finding the determinants
of social participation of persons with MS ...