Преглед rFASPER аутора: "Gagić, Sanja"
Приказ резултата 21-40 од 52
-
Korišćenje asistivne tehnologije za poboljšanje veštine čitanja kod učenika sa intelektualnom ometenošću
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (2015) -
Kreativnost i uspešnost u školi kod dece s lakom intelektualnom ometenošću
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (2014) -
Kreativnost studenata Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra; Gagić, Sanja (2015) -
Kreativnost, uzrast i pol kao prediktori uspeha u školi kod dece s lakom intelektualnom ometenošću
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (2013) -
Matematička anksioznost kod učenika sa lakom intelektualnom ometenošću
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra; Gagić, Sanja (Društvo defektologa Srbije, 2017) -
Mogućnost korišćenja crteža dece s lakom intelektualnom ometenošću za procenjivanje kreativnosti u vizuelnom domenu
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana (2013) -
Mogućnost korišćenja crteža dece s lakom intelektualnom ometenošću za procenjivanje kreativnosti u vizuelnom domenu izražavanja / The possibility of using drawings of children with mild intellectual disability for assessing creativity in the visual domain of expression
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013) -
Motivational climate in school / Motivaciona klima u školi
Đurić-Zdravković, Aleksandra; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014) -
Movement disorders in adults with intellectual disability
Đurić-Zdravković, Aleksandra; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja (2016) -
Music and conversation as encouragement for creative expression in children with mild intellectual disability / Muzika i razgovor kao podsticaji kreativnog izražavanja kod dece s lakom intelektualnom ometenošću
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2013) -
Neuropsihološke funkcije kao prediktori uspešnosti nastave likovne kulture kod dece s lakom intelektualnom ometenošću
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra; Gagić, Sanja (2013) -
Neuropsychological functions as predictors of the successfulness of music culture teaching of students with intellectual disability / Nejropsihologičeskei funkcii kak indikatory uspeha v obučenii muzyke učenikov s zaderžkoj v intellektual'nom razvitii
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra; Gagić, Sanja (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2014) -
Odnos motoričkih sposobnosti i težine poremećaja autističkog spektra / Relationship between motor abilities and severity autism spectrum disorder
Cvijetić, Marija; Gagić, Sanja (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017) -
Pamćenje i uspešnost u matematici kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Memory and success in mathematics in children with mild intellectual disability
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra; Gagić, Sanja (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013) -
Parental support as a determinant in mastering history program in students with mild intellectual disability / Roditeljska podrška kao determinanta savladanosti programa istorije kod učenika s lakom intelektualnom ometenošću
Đurić-Zdravković, Aleksandra; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2013) -
Phoneme articulation in students with cerebral palsy and intellectual disability / Artikulacija glasova kod učenika s cerebralnom paralizom i intelektualnom ometenošću
Đurić-Zdravković, Aleksandra; Ranković, Stefan; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2017) -
Podrška defektologa autonomiji učenika sa lakom intelektualnom ometenošću / Special education teachers’ support to autonomy of students with mild intellectual disability
Đurić-Zdravković, Aleksandra; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015) -
Poremećaj pažnje i hiperaktivnost kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Attention deficit disorder and hyperactivity in children with mild intellectual disability
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014) -
Povezanost verbalne fluentnosti i školskog uspeha kod dece s lakom intelektualnom ometenošću
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (2013) -
Problemi u adaptivnom ponašanju osoba sa intelektualnom ometenošću
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja (2014)