Преглед rFASPER аутора: "Antić, Slobodanka"
Приказ резултата 21-38 од 38
-
Resistance to learning as a relevant factor in the educational process
Antić, Slobodanka (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2018) -
Rural education in Serbia: Conflict between declaration and reality
Pešikan, Ana; Antić, Slobodanka (Proceedings of the European Conference on Educational Research (ECER), 2016) -
Rural Education in Serbia: Conflict Between Rhetoric and Reality
Pešikan, Ana; Antić, Slobodanka; Ivić, Ivan (Scottsdale, Az: Information Age Publishing, 2020) -
Samopercepcija studenata o razlozima za studiranje na Fasper-u u izmenjenim obrazovnim i društvenim okolnostima u Srbiji / Students self-perception of reasons why they are studying Fasper in the time of educational and social changes in Serbia
Arsenović Pavlović, Marina; Antić, Slobodanka; Todorović, Anđela (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012) -
Samosvest, samopoštovanje i slika o sebi, značajan deo identiteta budućih specijalnih edukatora (defektologa) I stručnjaka pomažućih profesija (uopšte) u izmenjenim društvenim okolnostima / Self.-consciousness, self-esteem and self-concept, A significant part of the identity of future Special educators (special education teacher) And experts of helping professions (in general) In changed social circumstances
Arsenović Pavlović, Marina; Antić, Slobodanka; Todorović, Anđela (Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2014) -
Saznajna vrednost grešaka u usvajanju pojmova bazične psihologije na univerzitetskom nivou: 'slučaj' negativnog potkrepljenja
Antić, Slobodanka (Zbornik radova sa 22. naučnog skupa Empirijska istraživanja u psihologiji, 2016) -
Scientific literacy and the social constructivist perspective / Naučna pismenost i socio-konstruktivistička perspektiva
Antić, Slobodanka; Pešikan, Ana (Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za psihologiju, Beograd, 2015) -
Self-consciousness, self-esteem and self-concept, a significant part of the identity of future Special educators (special education teacher) and Experts of helping professions (in general) in changed social circumstances / Samosvest, samopoštovanje i slika o sebi, značajan deo identiteta budućih specijalnih edukatora (defektologa) i stručnjaka pomažućih profesija (uopšte) u izmenjenim društvenim okolnostima
Arsenović-Pavlović, Marina; Antić, Slobodanka; Todorović, Anđela (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014) -
Smart education for smart agriculture: a model of teaching/learning for development of the key competencies for the 21st century
Poleksić, Vesna; Stanković, Marko; Dulić, Zorka; Relić, Renata; Antić, Slobodanka; Pešikan, Ana (Proceedings International Symposium on Animal Science, 2016) -
Smart Education for Smart Agriculture: Key Competencies for the 21st century in courses of Animal Sciences
Antić, Slobodanka; Pešikan, Ana; Poleksić, Vesna (Proceeedings of the International Symposium of Animal Science, 2016) -
Smart education for smart agriculture: quality of studying zootechnics from the perspective of graduated zootechnicians
Antić, Slobodanka; Poleksić, Vesna; Pešikan, Ana (Proceedings International Symposium on Animal Science, 2016) -
Students' cognitive patterns of textbook use in the learning process: The students' perspective / Učenički kognitivni obrasci upotrebe udžbenika u procesu učenja - perspektiva učenika
Antić, Slobodanka (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2018) -
Terapija interakcije roditelj-dete u tretmanu dece sa ometenošću
Dimoski, Sanja; Strižak, Nevena; Antić, Slobodanka (Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2023) -
Textbook as a tool for construction and co-construction of school knowledge / Udžbenik kao instrument za konstrukciju i ko-konstrukciju školskog znanja
Antić, Slobodanka (Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, 2014) -
Textbook quality: A Guide to textbook standards
Ivić, Ivan; Pešikan, Ana; Antić, Slobodanka (Gottingen: V&R unipress, 2013) -
Textbooks in the mosaic of perspectives
Antić, Slobodanka (Proceedings of the Conference Teaching and learning - Textbooks in the Function of teaching and Learning, 2016) -
Tipične greške u prezentovanju pojmova u udžbenicima za mlađe razrede osnovne škole / Типичные ошибки изложения понятий в учебниках для младших классов основной школы
Petrović, Vesna; Antić, Slobodanka (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2021) -
Učenik i udžbenik: Interakcija u procesu nastave/učenja
Antić, Slobodanka (U: A. Pešikan i J.Stevanović, (Ur.), Udžbenik: Stara tema pred izazovima savremenog doba. Beograd: Institut za pedagoška istraživanja, 2019)