Browsing by Subject "učenici sa oštećenjem vida"
Now showing items 1-5 of 5
-
Compare anthropometric characteristics of children with cognitive disabilities, children with sensory disabilities and children with typical development / Poređenje antropometrijskih karakteristika dece sa kognitivnim teškoćama, dece sa senzornim smetnjama i dece tipičnog razvoja
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
The errors at copying sentence of blind persons, low vision persons and pupils without sight impairments / Greške u prepisivanju rečenice kod slepih, slabovidih i učenika bez oštećenja vida
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2009) -
Social support of educational institutions for students with visual impairments and their families / Društvena podrška obrazovnih ustanova učenicima sa oštećenjem vida i njihovim porodicama
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Socijalne veštine dece sa oštećenjem vida u redovnoj školi / Social skills of visually impaired pupils in the mainstream schools
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011) -
Uloga i značaj sviranja na instrumentima orfovog instrumentarijuma u radu sa učenicima sa oštećenjem vida / The role and importance of playing the instruments of the orff instrumentarium in working With students with visual impairment
(Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2012)