Преглед Specijalna edukacija i rehabilitacija тема: "inclusion"
Приказ резултата 1-8 од 8
-
Attitudes of typically developing children's parents toward inclusive education of visually impaired preschool children / Stavovi roditelja dece tipičnog razvoja prema inkluzivnom obrazovanju dece sa oštećenjem vida predškolskog uzrasta
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Decline in Socialization at Transition from Class to Subject Teaching in Inclusion / Pad u socijalizaciji na prelazu iz razredne u predmetnu nastavu u inkluziji
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2014) -
Konstrukcija upitnika stavova odgojiteljica prema inkluziji djece s teškoćama u razvoju u dječje vrtiće / Construction of questionnaire for kindergarten teachers about the attitudes towards inclusion of children with disabilities
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2013) -
Podrška socijalno marginalizovanim grupama kroz pedagoško-savetodavni rad: primer romske populacije / Supporting socially marginalized groups through pedagogical counseling the case of Roma population
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2014) -
Social interaction of children with visual impairment: Risk and protective factors / Socijalna interakcija dece sa oštećenjem vida - rizični i zaštitni faktori
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2013) -
Special education provision in China – Characteristics and challenges as perceived by stakeholders / Obezbeđivanje specijalne edukacije u Kini – Karakteristike i izazovi iz ugla zainteresovanih aktera
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Stavovi roditelja dece tipičnog razvoja prema inkluziji dece sa smetnjama u razvoju / Attitudes of parents of typically developing children towards the inclusion of children with disabilities
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2021) -
Teachers’ responses to anxiety in students with autism spectrum disorder: Proposal of a predictive model / Odgovori nastavnika na anksioznost učenika s poremećajem iz spektra autizma: Predlog prediktivnog modela
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022)