Pregled Radovi istraživača / Researcher's publications autora: "Japundža-Milisavljević Mirjana"
Prikaz rezultata 1-20 od 28
-
Agresivnost dece sa umerenom intelektualnom ometenošću / Aggressive behaviour in children with moderate intellectual disability
Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014) -
Barijere prilikom kretanja u socijalnoj sredini iz perspektive osoba sa intelektualnom ometenošću / Barriers when moving in a social environment from the perspective of people with intellectual disabilities
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Dnevni boravak kao mera unapređenja socijalne inkluzije dece i mladih sa problemima i poremećajima ponašanja / Day care as a measure of improving social inclusion of children and youth with problems and disorders of behaviour
Ilić, Zoran; Marković, Ljiljana; Maljković, Marija (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Environmental influence on cognitive development of preschool children / Environmental influence on cognitive development of preschool children
Ilić, Snežana; Nikolić, Snežana; Stefanović, Jelena; Rapaić, Dragan (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Izazovi i mogućnosti socijalne inkluzije romske dece u obrazovni sistem / Challenges and opportunities of social inclusion roman children in educational system
Bogetić, Dragica; Jugović, Aleksandar (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Mlađi školski uzrast i teškoće u pisanju
Ivanović, Maja (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Neke karakteristike socijalne inkluzije gluvih i nagluvih učenika / Some characteristics of social inclusion of deaf and hard of hearing students
Isaković, Ljubica; Kovačević, Tamara; Dimić, Nadežda (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Osnovna škola i deca sa razvojnim smetnjama – tranzicioni izazovi, problemi i mogućnosti prevazilaženja / Primary school – transition challenges, problems and opportunities of overcoming
Milanović-Dobrota, Biljana; Radovanović, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Podrška deci bez roditeljskog staranja u procesu osamostaljivanja i napuštanja domske zaštite / Support for children without parental care in the process of independence and leaving institutional protection
Popović-Ćitić, Branislava; Nešić, Marija (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Poremećaji glasa kod dece / Voice disorders in children
Šehović, Ivana; Petrović-Lazić, Mirjana; Vuković, Mile; Jovanović-Simić, Nadica; Kulić, Milan (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Poremećaji pažnje kod slabovide dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Attention disorders in visually impaired children with mild intellectual disability
Stanimirov, Ksenija; Jablan, Branka (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014) -
Porodični status i problemi u ponašanju kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Family status and challenging behaviour in children with mild intellectual disability
Buha, Nataša; Gligorović, Milica (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Postignuća ispitanika predškolskog uzrasta na STIK testu / Stick test scores in preschool children
Glumbić, Nenad; Đorđević, Mirjana; Brojčin, Branislav; Žunić-Pavlović, Vesna (Zbornik radova - Nacionalni naučni skup, „Socijalna inkluzija dece sa razvojnim smetnjama i problemima u ponašanju”, Beograd, 6. decembar 2016, 2016) -
Prihvaćenost srednjoškolaca sa oštećenjem vida od strane vršnjaka – razlike u samoproceni učenika i učenica / Acceptance of high school students with visual impairments by their peers – differences in self-assessment of boys and girls –
Grbović, Aleksandra; Jablan, Branka; Stanimirović, Dragana (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Razumevanje faux pas kod bilingvalnih učenika sa lakom intelektualnom ometenošću / Understanding of faux pas in bilingual children with mild intellectual disability
Brojčin, Branislav; Glumbić, Nenad; Đorđević, Mirjana; Banković, Slobodan (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Regulacija ponašanja kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Behavioral regulation in children with mild intellectual disability
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Samoprocena nivoa aktivnosti, socijalizacije i akademskog postignuća kod adolescenata sa lakom intelektualnom ometenošću i adolescenata tipičnog razvoja / Self-asessement of the activity level, socialisation and academy achievement in adolescents with mild intelectual disability and adolescents in typical population
Banković, Slobodan; Đorđević, Mirjana (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014) -
Sistem za procenu adaptivnog ponašanja: faktorska struktura supskala Socijalne veštine i Slobodno vreme / Adaptive behaviour assessment system: factor structure of the social skills and leisure time subscales
Kaljača, Svetlana; Dučić, Bojan (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Socijalna inkluzija dece sa nasilnim ponašanjem unutar školske kulture / Sosial inclusion of children behaving violently into school culture
Filipović, Mirko; Weisner Aleksandar; Jarić Isidora (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Socijalna inkluzija i komunikacija gluve i nagluve dece predškolskog uzrasta / Сocial incluсion and communication of deaf and hard of hearing preсchool children
Kovačević, Tamara; Isaković, Ljubica; Dimić, Nadežda (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016)